Mikäs mun nilkassa voi olla?

Tuskin mitään kummallista.. mut eilen astuin rappuselta alas ja vahingossa kuopuksen lenkkarin päälle niin että nilkka jotenkin taittui.. ei sattunu ihan hirveesti silloin.. eikä illalla ( yöllä ) kun käveltiin kuutisen tuntia festareilla kertaakaan istumatta.. mutta tänään se on vaivannut aamusta asti.. iltapäivällä helpotti kun laiton voltarenia siihen.. nyt illalla lisäsin sitä mutta ei ole auttanut.. oisko mitään taikakonstia saada sitä kuntoon huomiseksi? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja M0J0:
Kohoasentoon ja kylmaa! Voit myös laittaa siihen siteen/teippauksen tukemaan jos täytyy paljon kävellä huomenna.
Täytyy laittaa kylmää tuohon kohta.. jomottaa mukavasti taas.. ja kait siihen joku side olisi hyvä väsätä kun huomenna on tarkoitus olla koko päivä festareilla.. kiitos ohjeista.. :) mulla on ekaa kertaa nilkka kipeenä enkä yhtään tiiä mitä sille kannattais tehdä.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja AIHA:
Nivelsiteet venähtäneet. Pidä kohoasennossa. Tukeva side nilkan ja jalkäpöydän yli niin, että jalka pysyy 90 asteen kulmassa. Menee ohi viikon sisällä. Kävele mahd vähän.
Kaikki muu onnistuu, mutta tota on jokseenkin vaikea toteuttaa huomenna.. jos sitten sunnuntaina.. :xmas:
 
Mulla kun on väljät nilkat niin nivelstiteet venähtelee turhan usein. Välillä kipeemmi ja välillä menee päivässä ohi. Kunnon tuki nilkkaan, niin pärjään :) Hyvää festaripäivää!
 
Voi sua! No koita nyt pistää kinttu pystyyn ja siihen joku hernemaissipaprika pussi muhimaan päälle. Huomenna sitten siihen se side ja joku tukeva kenkä, esim lenkkarit ja nauhat piukkaan! Ja et sit ota kenkää pois koko päivänä. Muuten siinä voi käydä silleen et kun se nilkka turpoo ni et saa sitä enää takas sinne popoon..! ;)
Hauskoja festareita!! B)
 
Nostin tuon koiven jo ylös.. jos vielä kaivais nuo herneet pakkasesta.. ja huomenna sitten joku tuki tuohon.. täytyy vaan toivoa, ettei sada.. sitten on pakko pitää saappaita, eikä ne ole kovinkaan tukevat.. :snotty:

Ja kiitos, varmasti on hauskat festarit B) On niitä jo odotettukin..
 

Yhteistyössä