Hakutulokset

  1. P

    Auttakaa mua :( ovistesteistä hämmennystä

    sitten muuta kun hommiin:)
  2. P

    Auttakaa mua :( ovistesteistä hämmennystä

    Kyselinkin jo tuolla erikseen, mutta nyt huomasin tämän pinon jossa oviksesta puhutaan. Eli kaipaisin neuvoja, että mitä sitten kun ovistestiin tulee se vahva viiva? Tikuttelen ekaa kertaa ja sain vahvan viivan tänään- ja mietin nyt sitten että mikä olis sopiva ajankohta sekstailla? Tänään...
  3. P

    Milloin kannattaa

    pupuilla, kun nyt juuri tuli plussa ovistestiin? Eilen oli ihan himmeä viiva, tänään testiviivan värinen. Onko tänään vielä liian aikaista? Mikä olisi siis paras päivä? Toki vasmasti puuhaillaan nyt monta päivää putkeen, mutta ajattelin vaan kysellä kokemusta tuosta ovisajankohdasta jatkoakin...
  4. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Suunnistaja, meillä on lapset 1v4kk, 4v1kk ja 5v5kk eli pieniä vielä kaikki. Mies toivoo myös vielä yhtä, mutta on nyt oivaltanut(!!), että kaikki menisi uusiksi- ne autot ja asunnot- ja haluaa odottaa. Kolmannestakin käytiin pieni sota, kunnes hän lämpeni. Ja toisaalta mies pelkää myös sitä...
  5. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Heippa pitkästä aikaa kaikille! Täällä myös sitten alkoi kuukautiset juuri ennen juhannusta. Ja mies olikin ihan tyytyväinen. Sanoi, että jos kuitenkin odoteltais muutama(!!) vuosi vielä ennen kun aloitetaan se neljännen teko. Arvatkaas miltä tuntuu?? Mä olen niin vauvakuumeen kourissa, etten...
  6. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Onnea Sini! Kat, ei viiva välttämättä tulekaan yhtä tummaksi vertailuluviivan kanssa.
  7. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    :hug: tippuneille. Minulla on varmaan valeraskaus, kuvottaa vaan, vaikka nega tuli. Menkkoja ei ole tullut vielä. Testissä oli HCG alle 25(verestä). Koitin hakea tietoa, miten se alkaa nousemaan. Tietääkö joku tarkemmin? En meinaa luovuttaa nyt millään. Mitäs Abu?? Oletko testannut?
  8. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Nega tuli :(
  9. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Onnea Kat plussasta! Tippuneille iso :hug: . Mitenkäs Abu? Joko olet testannut? Minulla on testi tehty labrassa tänään. Tuloksen saa joskus iltapäivällä. Jännittää kyllä niin, ettei tule työnteosta mitään.
  10. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Pakko tulla kertomaan.. Kävin äsken töissä kahvihuoneessa syömässä omenan ja se kuorimaveitsi jäi siihen pöydälle sillain terä pystyynpäin. Meidän sihteeri sitten huomasi sen veitsen ja kysyi, että "kuka täällä on raskaana". Tarkoittaa kuulemma vanhan uskomuksen mukaan, että on raskaana, kun...
  11. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Hei pakko kysyä melko uutena täällä, että mitä tuo MUOKS tarkoittaa?Ja sitten.. Onko kellään muulla outoa makua suussa? :laugh: Semmoinen joku rauta tai muu? :laugh: Muistan jostain joskus lukeneeni, että olis raskausoire :kieh: Mutta en muista kyllä aiemmista raskauksista tämmöistä..
  12. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Joo tuo, mietin vaan jotain oireketjua!! Tosiaan kaikenlaisia oireita ollut- näemmä. Erilainen olo heti oletetusta oviksesta lähtien. Oireita kehiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
  13. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    dreamer78, joku muu on varmaan aloittanut sen oireketjun. Mutta aloitetaan täälläkin!! Multa löytyy: -kuvotus -raudan(tai joku semmonen) maku suussa Lisää odotellessa..
  14. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Abu, testaan uusiksi keskiviikkona. Olen käynyt ihailemassa tuota haamua tuolla vessassa aina välillä. Kyllä se selvästi erottuu, mutta tosiaan tuli vasta testiajan jälkeen. Annoin kyllä tikun olla pissassa tosi lyhyen aikaa. Voisiko sen takia kestää? Olen kyllä niin ihmeissäni, jos tuosta nyt...
  15. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    No en sitten malttanut odottaa eli hain testin ja testasin. Testi oli apteekin oma ja siihen tuli yli 10 minuutin odottelun jälkeen haalea haamu. En tiedä oikein, mitä pitäisi ajatella.. En ainakaan voi hyppiä vielä riemusta!! Onko teillä kokemusta tämän kyseisen testin haamuista- tai siis yli...
  16. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Onnea plussanneille!!!!!!!!!! Ja pahoittelut tippuneille!! Mulla olis tänään testipäivä. Ajattelin jo, etten testaakaan, kun tuli se nega muutama päivä sitten. Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta kierto voi heittää vielä aika lailla, kun imetän. Oireista löytyy kyllä kuvotus, mutta saattaa...
  17. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Olen epätoivoinen :'( Meillä töissä oli raskaustestiesittely ja testejä oli avattu.. jotenka ajattelin, etteivät mene roskiin niin testaan piruuttani. Testi oli herkkä eli semmoinen 10ml/u. No NEGA tuli. Kp on nyt 25/27-28 eli olisi pitänyt varmaan näkyä jo herkällä testillä. Oireita(varmaan...
  18. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Ja mulle saa laittaa 16.6, kiitos! Kuuluuko vatsan nipistely raskausoireisiin?
  19. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Minä voisin testata maanantaina, jos on oireita, eikä menkkoja vielä. Mun oireiluni on vatsatautia ihan varmasti, koska ruoka ei maistu- ei mitään mielitekoja! Mutta voihan ne oireet vielä alkaa =) tai peittyä vaan tähän oksutautiin. Tuntuu kyllä, että menkat olis alkamassa. Olen niin...
  20. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    PalstaRotta Mulla on aina ollut semmoinen kuvottava olo jo ennen kun mekkojen olis pitänyt alkaa- noin 3 pv ennen. Muuta ei oikeastaan. Nytkin on kuvottava olo ja kierto 23/27-28 mutta meillä on siis sitä oksennustautia, joten.., :'( Koitan kovasti hakea muita oireita: pissa haisee ja on tosi...

Yhteistyössä