Hakutulokset

  1. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Joo on ne n.10e kpl, tosi kalliita! Netistä saa halvemmalla. Marketeista saa myös halvemmalla muttei varmaan semmoisia herkkiä? Onnittelut myös minulta dreamer78! Toivotaan plussaa lahjaksi =) Mä olen käynyt jo vilkuilemassa mammavaatteita(tosi ajankohtaista). Mitään kivaa ei kyllä Henkasta...
  2. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Tilasin netistä 5kpl herkkiä testejä. Saan ne varmaan huomenna =) :kieh:
  3. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Apteekissa on ainakin herkkiä testejä(10ml/u) ja ne maksaa noin 10e. Ainakin jos on oireita niin voi minusta vähän aiemmin testata- ei varmaankaan aikaisemmin ainakaan kuin tuo 3pv. Mutta jos se on nega niin sitten tekee mieli testata heti perään ja taas seuraavana päivänä-- kunnes menkat...
  4. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Kat! Jos testaat aikaisin niin kannattaa valita testi, jonka herkkyys on 10. En kyllä tiedä mitkä ne herkimmät ovat. Onkohan herkimmät kalleimpia? Luulisi. En ole itse oikein perehtynyt testeihin. PalstaRotta ja Jouskari-82 voivat testailla jo parin päivän kuluttua, eikö niin? Muistaakseni...
  5. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Meidän lapset on vatsataudissa. Mullakin on huono olo ja toivon sen vaan niin kovin johtuvan muusta kuin yrjötaudista! =) :kieh: :snotty: :heart: Mulla ei myöskään ole mikään varsinainen kiire raskautua. Kestän kyllä, vaikka joutuisi odottelemaan. Mutta tämä on niin piinaavaa tämä odottelu...
  6. P

    ¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

    Vieläkö mahtuu mukaan? Mulla on kp 23/28-29 menossa eli testailla voisin su-ma- jos jätän sen ma niin menee ensi viikkoon.. Eli JUHANNUSVIIKKOON! Ennestään on kolme lapsukaista ja yk on ensimmäinen. Imetän vielä nuorimmaista. Kuparikierukka poistettiin noin kolme viikkoa sitten. Kierto on vielä...
  7. P

    Kp 19

    Menossa kp 22 ja kuvottava olo on taas. Tekis mieli testata jo! Vatsatautia on kyllä liikkeellä, mutta tämä tuntuu erilaiselta. Milloin aikaisintaan pahoinvointi voi alkaa? Voisiko näin aikaisin? Mikä testi on kaikkein herkin?
  8. P

    Kp 19

    Kp 21. Kuvottava olo on helpottanut, en tiedä mitä oli.. Toivottavasti alkaa uudelleen ensi viikolla:) Jos siltä tuntuu niin teen testin loppuviikosta. Tosiaan tuo testi oli vanhentunut eli ei mitenkään muutenkaan luotettava. Mutta nyt on semmoista, että hajuaisti on parantunut ja pissa haisee...
  9. P

    Kp 19

    Voi ollakin viivanpaikka. Koitan nyt unohtaa tämän oloni ja odottaa ensi viikkoon.
  10. P

    Kp 19

    Tein testin, koska huomasin sen vanhentuneen muutama kk sitten. Se oli Unitest merkkinen ja herkkyys 25. Siihen tuli tosihaalea viiva, punainen kuitenkin. Täytyy odottaa nyt viikko ja testata uudelleen. Aiheuttaako se kemiallinen raskaus pahoinvointia?
  11. P

    Kp 19

    Kai sitten täytyy odottaa. Mitä muuten tarkoittaa kemiallinen raskaus? Millainen on kiinnittymiskipu? Onko se vähän toispuoleinen "nipistävä" tunne? Onkohan mulla vatsatauti tulossa vai voisiko olla tässä vaiheessa edes mahdollista raskauspahoinvointi. Vielä viikko aikaa siihen kun menkkojen...
  12. P

    Kp 19

    Luulen, että ovis oli pe-su- en testaillut eikä oireitakaan, mutta näin laskeskelin. Vuotoa tai kipuja ei ole ollut mutta tänään on ollut kauhea kuvottava olo. Onko mahdollista, että pahoinvointi alkaisi näin pian? Testiä varmaankin turha haaskata...?
  13. P

    Kp 19

    Voiko olla mahdollista, että raskausoireet alkaisivat jo kp 19?? Viime kierto oli 27 pv. Milloin voisi testata? Tai milloin raskaus aikaisintaan näkyisi testissä?
  14. P

    Moikka!

    Kyselen nyt täältä, kun olen asian autuaasti unohtanut.. Eli milloin aikaisintaan alkaa raskausoireet? Entä onko joku tuntenut kiinnittymisen? Mulla oli laskujen mukaan ovis pe-su välillä. Viikonloppuna sekstailtiin monesti. Olen tullut aina helposti raskaaksi- kolme kertaa ja nytkin on...

Yhteistyössä