Kp 19

Luulen, että ovis oli pe-su- en testaillut eikä oireitakaan, mutta näin laskeskelin. Vuotoa tai kipuja ei ole ollut mutta tänään on ollut kauhea kuvottava olo. Onko mahdollista, että pahoinvointi alkaisi näin pian? Testiä varmaankin turha haaskata...?
 
Liian aikaisin testatuissa ja varsinkin herkillä testeillä mm. acon voi näkyä myös ns, kemialliset raskaudet, mulla näkyny kerran. Näytti plussaa ja 3 päivän päästä alkoi vuoto. Odottele nyt vaan rauhassa. :heart:
 
Kai sitten täytyy odottaa. Mitä muuten tarkoittaa kemiallinen raskaus? Millainen on kiinnittymiskipu? Onko se vähän toispuoleinen "nipistävä" tunne? Onkohan mulla vatsatauti tulossa vai voisiko olla tässä vaiheessa edes mahdollista raskauspahoinvointi. Vielä viikko aikaa siihen kun menkkojen pitäisi alkaa.
 
kun hedelmöityny munasolu kiinnittyy kohdun seinämään voi tulla sitä pientä kiinnittymiskipua. Jos se taasen vain hipasee kohdun seinämää (aiheuttaen raskaushormonin tuotantoa) eikä kiinnitykään, voi tulla kemiallinen raskaus eli se näkyy testissä mutta vuoto alkaa pian koska munasolu ei kiinnittynytkään kohdun seinämään. Näin :)
 
Tein testin, koska huomasin sen vanhentuneen muutama kk sitten. Se oli Unitest merkkinen ja herkkyys 25. Siihen tuli tosihaalea viiva, punainen kuitenkin. Täytyy odottaa nyt viikko ja testata uudelleen. Aiheuttaako se kemiallinen raskaus pahoinvointia?
 
en kyl todellakaan usko että tuossa vaiheessa testissä näkyisi (todella harvoin niin käy että näkyisi 7pvää ovulaatiosta ja sinulla on hädin tuskin kestänyt ovulaatiosta sitäkään) eli uskoisin testissä olevan viivan olevan vain viivanpaikka.
 
Hei! Tunsin kiinnittymiskivun sellaisena kovana yhtäkkisenä kipuna oikealla puolella. Ei kestänyt kauaa. Rintoja alkoi jomotella kp 19 ja oli jotenkin erilaista kun ennen menkkoja. Kiinnittyminen tapahtuu n. 5-7 pv ovulaatiosta, eli se mahdollista, mutta oudolta tuntuisi, että näkyisi raskaus jo. En kyllä usko mihinkään viivanpaikkoihin testeissä, kun neuvolassakin sanoi, ettei näy mitään ellei ole raskaana. Tsemppiä ja toivotaan parasta! :heart:
 
En tiedä aiheuttaako kemiallinen raskaus pahoinvointia, kun ei ole juuri ollut pahoinvointia. Eikä olisi mun tapauksessa kerennytkään, nyt maaliskuussa alkaneessa raskaudessa ekat oireet olivat kiinnittymisen jälkeen alkanut vessas hyppääminen ja rintojen nipistely ja lämmöt jäi koholle oviksen jälkeen.
 
No ei kyllä todellakaan 25 herkkyydellä olevaan testiin tule viivaa raskauden vuoksi jos ovulaatiosta 7 pvää! Joko ovulaatio ollu sit aiemmin tms. Ja viivanpaikkoja todellakin tulee, sehän lukee jo testissäkin, että vähintäänkin testiajan jälkeen voi tulla. Ja se siis todellakaan ei ole uskon asia, vaan näin todellakin on! Eli ei, en pitäisi minään testiä, jonka herkkyys 25 ja 7pvää ovulaatiosta näkyisi muka jo tuollaisessa testissä, se ei yksinkertaisesti ole mahdollista!
 
tuli ihan sam mieleen, et tuo olisi ovisoireilua ja kierto olisi esim. nyt sen 31 päivää, raskaus ei tuossa kohdin testissä näy... etenkään kun testi ei ollut se herkkä testi...
onnea kuitenkin pikkuisen hankintaan... =)
 
ja tuli mieleen, että viime kierrossa pidn tarkkaa kirjanpitoa tuntemuksista, ja 5 päivää oviksen jälkeen alkoi menkkamaiset nippailut toispuoleisesti.. eli sillä puolella mistä munis oli irronnut. olin melkein 100-varma että on kiinnittyminen ja samalla nousi lämmötkin. Tosi ärsyttävää... ja vielä FertilityFriendkin herjasi että mahdollinen kiinnittyminen on tapahtunut kp25!!! jösses! no, sit kuitenkin lämmöt laski pari päivää enne tätiä ja siinä sitä oltiin oireiden kanssa! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pentu:
Tein testin, koska huomasin sen vanhentuneen muutama kk sitten. Se oli Unitest merkkinen ja herkkyys 25. Siihen tuli tosihaalea viiva, punainen kuitenkin. Täytyy odottaa nyt viikko ja testata uudelleen. Aiheuttaako se kemiallinen raskaus pahoinvointia?
Jos se testi oli VANHENTUNUT, unohda tulos. Tee uusi EI vanhentunut testi sitten kun menkat on myöhässä/niiden pitäisi alkaa.
 
Mulla tuo FertilityFriend herjaa aina tuota "Triphasic patternia", kun mulla lämmöt nousee ensin ovikseen ja sitten vielä lisää yhden pykälän loppukiertoon... Plääh... Kyllä se sen herjaamisen sitten malttaa lopettaa kun lämmöt putoaa.
 
Kp 21. Kuvottava olo on helpottanut, en tiedä mitä oli.. Toivottavasti alkaa uudelleen ensi viikolla:) Jos siltä tuntuu niin teen testin loppuviikosta. Tosiaan tuo testi oli vanhentunut eli ei mitenkään muutenkaan luotettava.
Mutta nyt on semmoista, että hajuaisti on parantunut ja pissa haisee oudolta. Siis lisää oireita!!! =)
 
Menossa kp 22 ja kuvottava olo on taas. Tekis mieli testata jo! Vatsatautia on kyllä liikkeellä, mutta tämä tuntuu erilaiselta. Milloin aikaisintaan pahoinvointi voi alkaa? Voisiko näin aikaisin? Mikä testi on kaikkein herkin?
 
Mulla KP 24 menossa, ja oireena alavatsakipuja, lisääntynyt virtsantarve (oikein sattuu jos ei pääse heti vessaan) ja alaselkä myös kipeä (minulla ei yleensä koskaan alaselässä kipuja). Oireet alkoivat eilen ja silloin oli myös väsymystä ja päänsärkyä. Ajattelin KP 28 tehdä testin, olen kuullut kyllä että Clear Blue voisi näyttää raskauden jo 3 päivää ennen oletettua menkkapäivää... Kunhan sitä vaan jaksaisi odottaa vielä 4 päivää! Vähän hassua jos nyt olisin raskaana kun pitäisi alkaa yrittämään vasta parin kuukauden päästä =) Olen kyllä kuullut että monilla oireet alkavat n. viikko ovulaatiosta, eli raskaus on mahdollinen.
 

Yhteistyössä