Hakutulokset

1. Mies-77

Pian 6v tyttö tekee likapyykkiä

Ei oo teheny pyykkiä enää...
  2. Mies-77

Mistä lapsi oppii lyömään toisia?

Oon koittanu opettaa: Ei saa tehrä kipiää toiselle,saa vain silitellä ja halata.
  3. Mies-77

Mitä teette työksenne ja mikä on palkkanne?

Aina lämmitää mieltä,ku huomaa,notta lukeneet ihimiset tienaa vähempi ku mä : Vain amiksen käyny huoltomies. Yli 3Ke tuppaa jäämähän kätehen/kk
  4. Mies-77

MURTEISTA! Miten sanot?

Haluaksä lähtiä munkans puistohon leikkimähän.
  5. Mies-77

Mitääkkö ei oo tehtävis?
  6. Mies-77

Jaahas...Luulet siis,että oon joku "hirviö-iskä" Ei kuule sinne päinkää!!! Mulla on tapana puhua asioosta niitten oikeella nimillä ja se saattaa tuntua karskilta joo. On tyttärelläni isoosiskoki ja huomiota he saa 50:50 suhteella,eli ei siitä pitääsi olla kiinni.
  7. Mies-77

Minkä ikäisenä annat lastesi meikata?

18-vuotiaana,mutta enhän mä siitä yksin päätä. Jos meikkaavat,niin minkä sille voin?
  8. Mies-77

Mistä minä voin tietää?
  9. Mies-77

Meillä tokalle menevä tyttö nyrkittää tämäntästä pikkusiskoaan ja vanhempiaankin välillä. Lupasin tänään hänelle,että seuraavasta lyönnistä heitän jonku pehemolelun lämmityskattilan pesähän. Saas nährä tepsiikö. Eikai lapsi luonnostaan opi lyömään toisia? Hakkaa myös itteään välillä. Jotaki...
  10. Mies-77

Tyttö kusee housuihin tämän tästä ja paskoo myös toisinaan |O Eilen lupasin,että seuraavasta paskahoususta tulee rangaastus: Muumi-DVD palasiksi. Tänään iltapalalle tyttö tuli paskat housuus ja nyt on sitte eka muumideeveedee palasina roskapussis. Mahtaakohan tuo oppia,vai onko jotaki...
  11. Mies-77

Kurinpalautus 2

Näihin ei sanat tehoa ja vaimo on kieltäny huutamasta. Alakavat kuulemma mua pelekäämään (olis kyllä hyväki) ja saavat vääristyneen kuvan miehistä yms sontaa
  12. Mies-77

Kurinpalautus 2

Tuli meirän tyttöjen (5&7v) samanikäiset kaverit kylähän... Vetääsin määrätyt kaapit nippusiteillä "lukkohon",tyhyjäsin altahan pihalta ynnämuutatoista varotoimea. Uluko-oviki piti sitoa aukiasentoon,kun paiskivat sitä muuten ihan täysillä. Riitaa&huutoa+sotkua tuloo aina kun täälä ovat...
  13. Mies-77

aika järkkyä..

Liikaa rahaa/ostettu turhaa tavaraa?
  14. Mies-77

Asuntolainan määrä , paljon lyhennätte kk:ssa ?

n. 60Ke ja 550/kk Amerikka suistumas pankkikiriisihin ja se vaikuttaa läpi maapallon... Ottakaa kiintiä korko |O
  15. Mies-77

Mocca Masteri - kysymys ?

Viisvuotta takuu... Riitti meillä perusteeksi se
  16. Mies-77

Kurinpalautus

Lasten äitee herää n. 0900 ja lähtöö töihin n. 1130 Tuloo ehtoolla n.2100 kotia. Näin siis arkisin ja vkl työmaallaan on 0900-2000 Yöt nukkuu tietysti. Mitä siinä ehtii?
  17. Mies-77

Kurinpalautus

Laitan siis lukot kaappeihin. Okei,mutta mitenkä ne riiviöt saa tottelemaan muissa asioossa?
  18. Mies-77

Kurinpalautus

En takuulla ostakaan mitää rojua kaupasta. Ei täälä tuvas oo sellaasta tavaraa,josta mä voisin yksin päättää,muutaku täs mun työpöyrällä ja työvaatehuonees. Ruoka-aijat on säännölliset,mutta mitä se auttaa,kun eivät nuo mitää syö. Helepompi olis heittää suoraa koirille kauppapussista ruuat.
  19. Mies-77

Kurinpalautus

EIEIEIEIEIEIEIE.... Toki lasten äiti täälä asuu. Hoitovastuu vaan painottuu nykyään mulle enimmäkseen. Tottakai hävittääsin tuota ylimääräästä krääsää ilomielin,mutta lasten äiti ei sitä hyväksy.
  20. Mies-77

Kurinpalautus

Miksei saa hävittää tavaraa? Se kai meillä mättää,kun on sitä roinaa jokapaikka väärällään. Ei yhtä ainoaa tyhyjää pöytää mihinää. Joskus vielä saan totaaliraivarin ja hävitän KAIKKI irtotavarat. Olispa järjestystä ja siivouksen heleppoutta vähäaikaa

Yhteistyössä