Hakutulokset

1. S

taidan saada nyt maistaa omaa lääkettäni.... (seksiä vain tosi harvoin)

Oliko tuo vakuuttelua meille lukijoille? Vai kenties sinulle itsellesi..
  2. S

En sanonut niin, mut jos 2 vuoteen ei itsellä haluta, niin mun mielestä voi sekstata miehensä kanssa silloin tällöin siitä huolimatta!! Mun mielestä on väärin sanoa vaan parisuhteessa toiselle, et nyt kuule loppu seksi.. Se on vaan mun mielipide. Ei tarvi olla jyystämässä joka päivä jos ei...
  3. S

Ei ehkä samantien, mut jos 2 vuotta ilman, niin tuskin kukaan sen jälkeen on uskollinen. Eihän ketään voi pitää ilman seksiä, se on luonnollinen tarve, eikä kenenkään tarvi suostua olemaan ilman. Jos on parisuhteessa, niin on luvannut antaa. Eriasia vähän aikaa synnytyksen jälkeen, mut raskaus...
  4. S

Mitä tehdä..

Mistähän tollanen voi johtua, et yhtäkkiä rupee tollaseksi? Kun ei aijemmin ole tehnyt. Tarhassa on kuin enkeli..
  5. S

Mistä sä sen voit tietää, jos et 24/7 ole miehes kanssa? Jos mies ei ole kotona saanut seksiä 2 vuoteen, ja sen jälkeen ei enää huvita, niin toinen nainen on!! Kukaan mies ei ala olemaan ilman noin kauan, eikä sitä saa edes vaatia, eikä varsinkaan totu olemaan ilman, kun pussit säännöllisesti...
  6. S

Mitä tehdä..

.. kun 4 vuotiaasta pojasta on tullut sellainen että aina kun kieltää tai poika suuttuu, niin saa kauhean raivarin ja hakkaa ja potkii minua (äitiä) huutaa ja kiljuu, ei kuuntele, laittaa kädet korville, kun yritän sanoa ettei noin saa tehdä.. Olen aivan neuvoton, mistä moinen johtuu.. Kuuluuko...

Yhteistyössä