Hakutulokset

  1. T

    Miksi taapero ei nuku?

    Meillä on tyttö 1v 9kk lopettanut päiväunien nukkumisen, mikä on tosi rasittavaa koska selkeästi kuitenkin on väsynyt, ja noin iltapäivä neljästä eteenpäin kiukkuilee ja itkeskelee sitten väsymystään, mutta nuku ei kirveelläkään! Autoon saattaa nukahtaa jos illalla 7 aikaan esim. ollaan...
  2. T

    Miten hermot kestää kun kaiken hoitaa yksin!?

    hei! Olen mietiskellyt että miten ihmeessä muut ihmiset jaksavat - tai siis miten muut Kotiäidit jaksavat lastensa kanssa päivästä toiseen pimahtamatta?! Minä sentään olen aika rauhallinen ihminen ja tuntuu että olen jatkuvasti meidän vajaa 2 vuotiaan tytön kanssa ihan äärirajoilla...! :|...
  3. T

    Jännitysniska...

    Hei, minäkin luulen että voisin kärsiä jännitysniskasta, ainakin jotain niskaongelmia on.. Minulla on oireina sellainen kamala aamujäykkyys niskassa ja koko selässä, tukkoinen ja huono olo, jotka sitten häviävät aamupäivän kuluessa. Lisäksi niskaani usein polttelee, en voi sanoa sitä kipua...
  4. T

    2. synnytys edessä, ekasta paha maku jäljellä

    Porissa synnytin, satakunnan keskussairaalassa ja samoin tulevan lapsen... Sitä ei vain ollut osannut ajatella etukäteen, että kätilöt ei olisikaan ammattitaitoisia ja mukavia, eikä ollut osannut varautua pitämään puoliaan... luotti vain typerästi siihen että osaavat hommansa...! Olen...
  5. T

    2. synnytys edessä, ekasta paha maku jäljellä

    hei! Esikoiseni synnytyksen kulku sairaalassa on alkanut jälkeenpäin suorastaan ottamaan päähän, se miten "huonoa" kohtelua sain ensisynnyttäjänä. Nyt kun mietin tulevaa synnytystä, olen ajatellut että minulla on kyllä oikeus vaikka sitten vaatia siellä asioita, koska eikö minun hyvinvointini...
  6. T

    Lamaannuttava väsymys

    Hei! Minä täällä mietin että olenkohan loppujen lopuksi masentunut, vai mistä ihmeestä johtuu tämä loputon, pohjaton väsymys ja uupumus... Olen 4. kuulla raskaana ja en jaksaisi tätä enää raskausväsymyksenkään piikkiin laittaa, esikoisestakin olin tässä vaiheessa jo alkuväsymyksestä päässyt...
  7. T

    Raskaus ja korkea lepopulssi

    Hmm.. kuinka korkea sitten on liian korkea leposyke... omani on jotakuinkin 87 ja mielestäni kyllä korkea, mutta ei ilmeisesti vielä lääkitystä vaativa. Muuten verenpaine on aika alhainen kyllä, 126/63...

Yhteistyössä