Hakutulokset

1. I

40+ odottajat Vol 3.

Moikka täältäkin vihdoin :-) Meille syntyi ihana pikku-prinssi 25.10.11 klo 9.35 3685g ja 51 cm. Supistukset alkoivat ma-ti yönä joskus kolmen aikaan säännöllisinä ja seitsemäksi vietiin kuopus tarhaan ja sitten Jorviin. Vuoronvaihtorapsahan siellä oli menossa ja vähän vaille kahdeksan...
  2. I

40+ odottajat Vol 3.

Tervehdys äippäpolilta, kaikki ok. Vauvelin paino-arvio 3,5 kg , paikat niin kypsät että voi tulla piankin mutta toisaalta voi mennä ylikin ?? ei kuullema koskaan tiedä, aika kovakouraisen sisätutkimuksen teki niin toivon että näiden olemassa olevien suppareiden kanssa alkais jotain tapahtua ja...
  3. I

~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

Onnea kaikillle vauvansa saaneille, teitä olikin paljon :-) Täällä tänään 39+0 ja äsken tulin äippäpolilta raskausmyrkytysepäilyn vuoksi kontrollikäynniltä, kaikki ok, paikat tosi kypsät, paino-arvio 3,5 kg ja uusi aika ens perjantaille joka l.aikakin .. Suppareita tulee ja menee ja tänään...
  4. I

40+ odottajat Vol 3.

Rominas oikein paljon onnea vauvelista :-) Täällä sitä kokonaisena edelleen ollaan ja olo alkaa alkaa olemaan tooooooosi kypsä ja malttamaton mutta pari viikkoa kun vielä jaksaa niin ehkä Santtukin saapuu :-) eilen illalla supisteli säännöllisesti ja lupaavasti 5 h mutta sitten kun menin...
  5. I

40+ odottajat Vol 3.

Kittybluella hurjia juttuja mutta nyt toivon että toipuminen pääsee kotona kunnolla vauhtiin ja pääset vauva-arjesta nauttimaan.. Mä olen jo ihan kypsä tähän olotilaan, suppareita tulee päivittäin kipeitäkin mutta ei näillä vielä synnyttämään pääse ja jotain ihmeellisia limatulpan...
  6. I

40+ odottajat Vol 3.

Perjantaita kaikille:) Eilinen meni Jorvin äippäpolilla ja ihan poikittainhan se Santtu siellä masussa köllötteli ja sattuikin olemaan todella ihana vanhempi naislääkäri joka otti "niskasta kiinni" vauvaa ja hyvin helposti ja kivuttomasti siitä sitten mujahti oikeaan asentoon ja nyt täytyy...
  7. I

40+ odottajat Vol 3.

Onnea Kittyblue Prinsessasta ! Kiva kuulla, että olet saanut käärön jo syliin ja kaikki on mennyt hyvin.. Täällä tylsistytään vikoista viikoista ja nyt täytyy sanoa että tuntuu että Santtu on taas kääntynyt väärinpäin mutta torstaihin on viel aikaa ja siellä Jorvissahan se sitten selviää ...
  8. I

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Piitu :-) Elämä tosiaan joskus yllättää ja loppujen lopuksi kaikella lienee tarkoituksensa... Kittybluella kaikki hyvin, hienoa ja eikun nyt vaan synnytyssupareita ja vaavi maailmaan...hyvä että verenpaineet on nyt hoitotasolla...se on aina sellaista säätämistä niiden lääkeiden...
  9. I

~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

Onnea Talvicci potrasta pojasta ! Illalla mulla oli taas päänsärkyä ja ajattelin että makoilen selälläni hetken sängyllä pimeässä makkarissa että se menee ohitse kun päivällä jo 1 g Paratabsin otin eikä se juurikaan auttanut ja siinä makoillessani alkoi Santtu sellaisen möyrinnän ja oi ja voi...
  10. I

Onnea vauvansa jo saaneille ! Täällä porskutellaan vielä monta viikkoa eteenpäin kunnes on käärö sylissä kun tuo l.aikakin on vasta loppukuussa enkä mä jaksa uskoa ihmeisiin enään tässä vaiheessa että tämäkään muksu ymmärtäsi etu-ajassa maailmaan saapua.. Tänään oli lääkärineuvola ja...
  11. I

40+ odottajat Vol 3.

Sateista maanantaita kaikille... Täällä hiljaiselo jatkuu entiseen malliin, nukuin puolen tunnin päikkärit ja sitten taas kotihommien kimppuun, kaalillaatikko uuniin ja pesukoneet pyörimään.. Kävely on taas tänään ollut NIIN vaikeaa kun lonkat kipuilee ja alavatsaa viiltää, Santtu...
  12. I

40+ odottajat Vol 3.

Moikka ! Täällä lomalainen lomailee ja mitään en saa aikaan, milloin kolottaa paikkoja ja milloin ei muutenvaan huvita mutta kuluu se aika näin oleilemalla, toki kotihommiahan piisaa muttta suunnittelemani kaappien siivoukset ym odottakoot parempia aikoja ja inspiraatiota :-) Vaavia varten...
  13. I

Moikka täältäkin...tylsyys vaivaa ja mitään ei jaksa tehdä tais sitten ei muuten vaan kiinnosta ;-) Viime torstaista asti olen ollut kotosalla kun aloitin vuosilomalla ja sitten jatkuu suoraan äippälomana. Neuvolassa kävin viime viikolla ja kaikki ok ja vaavi neuvolantädin mukaan perätilassa...
  14. I

Kiitos uudesta pinosta ja mukavaa syyskuuta kaikille ! Kaupassa ja kirjastossa käyty ja nyt kohta ruokaa ja sitten päikkärit :-) Kuopus oli eilisen kuumeessa mutta nyt on ihan ok ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita piisaa, mikä lie kuumepiikki oli mutta huomenna saa mennä päiväkotiin...
  15. I

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Moikka täältäkin :-) Mä kanssa mietin päiväristeilyä Tallinaan ja vähän ens viikkoa suunnittelin kun isäntäkin viel lomalla ja mä saikulla mutta tuntuu olevan joka päivälle niin paljon ohjelmaa etten tiedä mihin tässä oikeasti ehtii tai no kyllä mä ehdin mutta toi isännän ohjelma tuntuu...
  16. I

~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

Heissulivei minultakin pitkästä aikaa...nyt on aikaa kirjoitella ja olla koneella kun olen saikulla syyskuun 2.pvään ja sitten olisi 3 työpäivää ja alkais vuosiloma ja äippäloma.. Verenpaineet on olleet koholla ja pissalla valk. plussalla ja supistuksiakin jnk verran ja maanantaina kävin...
  17. I

40+ odottajat Vol 3.

Onnea Tupunalle ja Saralle vauvoista :-) Minä jatkan saikulla, eilen kävin tervarissa tsekkauksessa ja kun taas oli valk. +-lla vaikka paineet laskeneet laittoi kontrolliin äippäpolille ja siellä sitten otettiin verikokeita, paineita ja ultrattiin ja kaikki ok, saikkua jatkettiin tämä ja ens...
  18. I

40+ odottajat Vol 3.

Huomenta ! Kittyblue mulla tämä verenpaineen nousu on raskaudenaikaista, jo aikoinaan "nuorena" 2.sta odottaessani oli verenpaineet vähän koholla ja eilen lekuri sanoikin että kun 07 raskauden aikaan on ollut samanlaisia lukemia kuin nyt ja niitäkään ei ole lääkitty niin tuskin nytkään on...
  19. I

40+ odottajat Vol 3.

Tervehdys minultakin:D Tervetuloa uusille ja vaikka luen ahkerasti niin en näköjään kirjoittele kovinkaan usein mutta toivotaan että loppuajasta aktivoidun senkin suhteen. Saikulle jäin kohonneen verenpaineen , päänsäryn ja yleisen väsymyksen vuoksi ja tänään kävin aamulla labrassa...
  20. I

40+ odottajat Vol 3.

Huomenta ! Mur-Mur onnitelut plussasta ja tarraliimaa ja enkeleítä varjelemaan yhteistä matkaanne :-) Olen lueskellut rinnan tämän palstan kanssa tuota toista palstaa ja myötäelänyt sun mukana vaikka en sinne kommentoinutkaan vaikka eilen mieleni teki kun joku sinne kirjoitteli todella...

Yhteistyössä