Hei :flower: Ja Ihanaa Lokakuun alkua!
Täällä on ollut aika hissua... Onkohan meidän viimemetreillä olevat
Rominas ja
Kittyblue jo laitoksella =) Ja kenties
Isotikrukin :heart: Toivottavasti Santtu myllersi paikkansa oikeaan tarjontaan ja kolkuttelee pikkuhiljaa ovia auki.
Jeps. Soittoa ei polilta tullut.
Soittelinkin sinne itse ja kyselin tulosten perään. Minulle soittelikin sitten hoitaja ja kertoi suhdeluvun olleen 1:15000. Hoitajalla tuntui olevan huono päivä, tai sitten meillä ei kemiat kohdanneet, kun hän alkoi kyselemään tiedänkö, mitä kyseinen tulos tarkoittaa (useasti) ja tänne ei sitten tulla noin vain, vaan täytyy jutella ensin lääkärin kanssa
Ja missään nimessa tuloksia ei saa verrata aiempiin. Tunsin itseni idiootiksi ja miksi edes uskalsin riemuita näin vakavasta tuloksesta julkisesti. Puhelun jälkeen olin kuin matto olisi viety jalkojen alta! :'( Miten voikaan olla raskautetun mieli olla hauras ja herkkä. Viikonloppuhan meni sulatellessa tuota puhelua, hoitajaa ja hänen suhtautumistaan, omaa suhtautumista toisiin ihmisiin ja heidän asenteisiin... :ashamed: Mutta onneksi aika parantaa murheet ja mieheni järkähtämättömällä olemuksellansa ei tarvinnut kuin katso minua, niin sain hyvän ja turvallisen olon Napin kanssa :heart:
Oletteko muuten käyneet 4D utrassa? =) Olen haaveillut siitä jo useamman raskauden kohdalla, mutta ajattelin jospa sitä nyt :heart:
Liljan Äiti Sokerirasituksesta minulla on vain positiiviset muistot
Pääsen sinne yksin (lapset hoidossa) keskittymään juorulehtiin ja torkkumaan puolisilmillä, ehkä kuolakin poskella
Litkukin maistuu oikeastaan hyvälle ja nälänkin olen kestänyt, koska olen palkinnut itseni "ulkoruokinnalla" ja pienimuotoisella shoppailulla
Oletko aikaisemmin reagoinut noin voimakkaasti? :hug: Milloin saat tulokset?
Uups! Tuollahan edellisessä päivityksessä olikin, että narahdit
Jaksuja :kiss:
Oliivitar ja Nappi 15+0