Hakutulokset

  1. Brigantia

    Miul on kamala vauvakuume ja vanhempi lapsista on

    Siullahan ei ole ikää eikä mitään! vielä voit ihan vapaasti saada kaipaamasi iltatähden =) minun miehelläni ja hänen pikkusiskollansa on ikäeroa 16-vuotta. Hänen äitinsä oli 36-vuotta saadessaan iltatähtensä.
  2. Brigantia

    Kertokaa tuoreelle odottajalle

    Hei Tässä hieman infoa =) Yleiset suositukset Kypsennä kaikki liha huolellisesti Pese raa'at vihannekset huolellisesti ennen syömistä Säilytä kypsentämätön liha erillään vihanneksista, kypsennetyistä ruoista ja valmisruoista Vältä pastöroimatonta maitoa ja siitä valmistettuja...
  3. Brigantia

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä ja mies kumpikin 25 vuotiaita. Yhteistä taivalta takana 5 vuotta (Tunnettu toisemme 15-vuotta) ja meidän esikoinen syntyi tämän kuun alussa :)
  4. Brigantia

    *HEINIKSET 2008*

    Bambiino: Onnea !! :hug: :heart: !! Neleka: Onnea !! :hug: :heart: !! Ievaliina: Täällä kanssa mies äksynä, kun ei saa nukutuksi öitä. Poika, kun on aikamoinen murisija ja ääntelehtijä...Mie se sängystä pompin kuin vieteriukko pinnäsängyn ja petin väliä ettei tiedä erkkikään, syötän ja...
  5. Brigantia

    Kulkiko miehesi mukana neuvolassa odotusaikana?

    Pari kertaa kävi neuvolassa ja mukana oli niin perhevalmennuksessa sekä synnytysvalmennuksessa. Minulle tämä riitti varsin hyvin, sai keskustella toisella tavalla terveydenhoitajan kanssa neuvolassa, kun yksin oli matkassa mukana.
  6. Brigantia

    Mitä mieltä suhteesta jossa tyttö 13v ja poika 17v?

    13 vuotias on vielä lapsi, ei silloin vielä tarvitse mielestäni keskustellakaan seurustelemisesta. Eiköhän niitä tyttö/poikakavereita tule myöhemmin ihan tarpeeksi. Lapsen aika on nykyisin niin hurjan lyhyt :( eikö siitä pitäisi osata iloita niin pitkään kuin mahdollista.
  7. Brigantia

    Kuinka kauan oli jälkivuotoa?

    Synnytin esikoiseni 5.7 eli tasan kaksi viikkoa sitten ja vieläkin tulee jälkivuotoa. Eiköhän se tuosta kohta puolin ala helpottamaan ja onhan se hurjasti vähentynyt sitten ensimmäisten päivien. :)
  8. Brigantia

    Mies vaatii isyystestiä

    No huh huh... et loukkaantunut turhasta tosiaankaan. :o Ottaisin kyllä ja puhuisin miehen kanssa aika tavalla, oli sitten hänen kohdaltaan periaatekysymys tai ei. Tsemppiä siulle, kyllä kaikki järjestyy!
  9. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Kirjoitin jo tuonne suljetulle yhteisölle, mutta laitetaan vielä pähkinänkuoressa juttu tännekin :) Pikku nyytti tuli siis meille 5.7.2008 klo 15.19 hätäsektiona :heart: Painoa 3140g ja pituus 49 cm. Edellisen yön oksentelin ja vatsa oli aivan kuralla. Olin ollut edellisenä päivänä...
  10. Brigantia

    Synnytystapa-arvio???

    tai käy yksityisellä, sinne itsekin menen ensi viikolla varmistamaan, että pystyn normaalisti synnyttämään. Viimeisessä neuvola lääkäri tapaamisessa jäi minullekin todella epävarma olo ja muutenkin minut tutkinut lääkäri oli hurjan nuori ja ulkomaalainen. Ei sanonut mitään varmaa ja ohitti...
  11. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    Eksynyt löytää perille! Mie se vaan häröilen vielä tuolla kesäkuun puolella :laugh: :laugh: :laugh: Lämmin kiitos Bubonalle ja aikille, että tulitte vetäämään hihasta minut pois sieltä :D Huomaa ettei ole ihan maan päällä enää :laugh: Kävin siis neuvolassa tänään: RR:129/82...
  12. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onpas täällä hiljaista...onko kaikki synnyttämässä?? :p Mutta minäpä kirjoittelen hieman kuulumisia neuvolakäynniltä tänään. Elikkä hieman faktatietoja: RR:129/82 Hb: ei mitattu tällä kertaa Turvotukset= +/- Pissa= - Paino= - 600g/ vko (miekin yllätyin...) Sf= 33,5 Syke= 130...
  13. Brigantia

    Mitä ruokahimoja teillä?

    suklaa...ihan ehdottomasti. Tosin olen ennen raskauttakin ollut melkoinen suklaa ystävä. Viinirypäleet ja varsinkin tummat viinirypäleet ovat olleet raskauden aikana kova sana! =)
  14. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Oikein paljon onnea kaikille vaavan saaneille upeille naisille! :flower: =) :flower: ! Täällähän saa harvasen päivä lukea syntyneistä naperoista =) Täällä oma vointi melko hyvä, tosin niinkuin luin muidenkin kohdalla niin ei tuon unen kanssa ole kylläkään kehumista. Supistelee paljon...
  15. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Onnea onnea Minttu 28 poika vaavista! :flower: :heart:
  16. Brigantia

    Minkä kokoisessa asunnossa asutte?

    51m2 ja heinäkuussa syntyy esikoinen, mahdutaan kyllä miehen ja muksun kanssa :)
  17. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Täällähän on paljon tapahtunut sitten viime lukukerran jälkeen, sivukaupalla tullut uutta tekstiä ja niin ihanaa luettavaa :heart: Todellakin isot onnittelut kaikille vauvan saaneille ja pidän peukkuja lähellä synnytykseen lähtijöille! :hug: Itse kävin neuvolassa myös tänään...
  18. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Lämpimät onnittelut Elizalle pienistä prinsessoista! :heart: Juhannus meni rauhallisissa merkeissä, käytiin siskon luona grillaamassa ja ai ai oli hyvää =) Illalla ei kehannut mennä katsomaan kokkoa sateen vuoksi, joten olimme sitten avokin kotosalla ja röhnötettiin sohvalla kissat...
  19. Brigantia

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Aurinkoista huomenta kaikille B) Sanoinkuvaamattoman paljon ONNEA kaikille vauvansa saaneille! :flower: =) Kirjoitetaanpas kuulumiset Tiistaina käytiin EKKS:n synnytysvalmennuksessa . Noh, ei ainakaan katsottu mitään videoita kuten perhevalmennuksessa. Kuitenkin tämäkin oltaisiin...
  20. Brigantia

    Te pidemmällä olijat!!

    Minulla ei ole ollut pahoinvointia kertaakaan raskauden aikana, mutta väsymys on ollut sitäkin pahempi. Tuossa rv 20-25 väsymys helpotti joiksikin viikoiksi, mutta nyt taas väsymys on palannut. Nyt rv 36 tasan. Väsymys johtuu ainakin minulla hemoglobiinin rajusta laskusta, ja eihän se sieltä...

Yhteistyössä