Mitä ruokahimoja teillä?

  • Viestiketjun aloittaja Kirppuli
  • Ensimmäinen viesti
Kirppuli
Uteliaana kyselen..
Mitä ruokahimoja teille on tullu raskaudessa?


minä oon rv6+1 ja tänään iski makeenhimo, aiemmin ollu hedelmät ja LIHA :)
Mulla ei siis pahoinvointii ollenkaan :D
 
Olen aina ollut Pepsi Max- orja kunnes sitten yht akkia en voinut sietaa sita enaa. Vahan sen jalkeen plussasin ja siita lahtien tehnyt mieli hedelmaisia, raikkaita juomia.
Varsinainen intohimo ei ole ollut syotavaa vaan haisteltavaa. En voi vastustaa mullan/kostean maan hajua ja sellaista perunakellarin hajua. kay olo ihan tuskaiseksi kun ajatteleekin! Siksipa mulla taalla keskella kaupunkia on pussillinen multaa jota kastelen ja haistelen paivittain :kieh: Taidanpa ottaa sen pussukan taas tahan syliin ja eikun nuuskimaan =)
 
poika6vkoa
Minulla ei ollut mitään varsinaista ruoka-ainetta mitä himosin.. Alussa söin vain kaikkea suolaista, mutta loppuraskaudessa mässäsin jäätelöä ja muutakin karkkia, ja se himo on jäänyt päälle vielä imetyksen aikanakin... ;)
 
Banaani, klementiinit, fazerin sininen ja sit voi että mie tykkään käyvä tankkaamas autoo..se bensan haju o jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa.
Ukko sanoki, ett pitää varmaan laittaa joku lukko bensatankkiin, etten käy imppaamas. :LOL: :LOL: Mut en siis tiä mikä siin bensan hajus kiehtoo.
Nää ny tuli ekana mieleen miun mielihaluist.
 

Yhteistyössä