Miul on kamala vauvakuume ja vanhempi lapsista on

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Itse sain 29v. yksin tuon kuopukseni. Esikko oli 7½v. silloin. Nyt pojat on jo 9 ja 16 ja olen ikionnellinen tuosta äidin mussukasta. <3

Kummallakin omat kaverit, mutta yhdessäkin lähinnä tietokoneella touhuavat ja tappelevat ja ovat toisilleen niin tärkeitä. :)
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Eikös se olis tavallaan vaan helpompaa kun on ikäeroo paljon? Tai siis minun mielestä ikäeroo joko tosi vähän tai sitten ihan selkeesti :)
Mut sitten mie taas ajattelen niin, että pääsen jo niin helpolla tuon vanhemman kanssa, että jaksaisiko sitä aloittaa kaikkea alusta, mitään vauvakamojakaan ei ennää ole. :/
 
Siullahan ei ole ikää eikä mitään! vielä voit ihan vapaasti saada kaipaamasi iltatähden =)

minun miehelläni ja hänen pikkusiskollansa on ikäeroa 16-vuotta. Hänen äitinsä oli 36-vuotta saadessaan iltatähtensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Eikös se olis tavallaan vaan helpompaa kun on ikäeroo paljon? Tai siis minun mielestä ikäeroo joko tosi vähän tai sitten ihan selkeesti :)
Mut sitten mie taas ajattelen niin, että pääsen jo niin helpolla tuon vanhemman kanssa, että jaksaisiko sitä aloittaa kaikkea alusta, mitään vauvakamojakaan ei ennää ole. :/
No mutta tuon ikänen ku jo on,ni siittähän on jo apuakin sulle vaikka kuinka paljon.
 
minskunmami
Kyllä sitä vain jaksaa kummasti.. Mulla esikoinen täytti juuri 19, itse olen 37 ja kuopus 1,5 . Tietty yö valvomiset verottaa, mutta vastineeksi osaa nauttia eri tavalla tästä kuopuksesta, kun ei ole enää kiire.
 
piparminttu
Kun sain neljännen kuopuksen, esikko oli 14v ja mä 31v . Nyt mulla enää tuo kuopus kotona ja myös 1 lapsenlapsi olemassa.Joten hyvin menee .Ei mitään liian isoa ikäeroa on ainakin vielä joku kotosalla kun taas joku lentänyt pesästään
 

Yhteistyössä