Synnytystapa-arvio???

  • Viestiketjun aloittaja Apuvaa
  • Ensimmäinen viesti
Apuvaa
Kuka ( Hki:ssä ) tekee/missä?
Mulla oli viime viikolla neuvolalääkäri, mut en sen jutuista saanut kyllä mitään selvää. Olen käynyt aikoja sitten pelkopolilla, mutta päätynyt normisynnytykseen.

Nyt haluan kuitenkin vielä varmuuden, ettei lapsi ole suuri ( itse olen ollut, sukuni naiset ahdaslanteisia ).

Mulla kohta neuvola, pyydänkö lahetteen vai? Ja pitääkö terkkarin antaa se, vai voiko ajatella et turhaan hyperventiloin, eikä anna sitä?
 
tai käy yksityisellä, sinne itsekin menen ensi viikolla varmistamaan, että pystyn normaalisti synnyttämään. Viimeisessä neuvola lääkäri tapaamisessa jäi minullekin todella epävarma olo ja muutenkin minut tutkinut lääkäri oli hurjan nuori ja ulkomaalainen. Ei sanonut mitään varmaa ja ohitti kaikki kysymykseni.

Parempi saada varmuus, kun loppuaika miettiä ja painia omien tunteiden kanssa =)

Tsemppiä ja voimia siulle !
 
Apuvaa
Joo, yksityisellä menen, jos en nyt saa lähetettä.
Mullakin oli ulkomaalainen lekuri, ei kylläkään nuori.
Ärsytti vaan kun se katto mua, ja sano vaan et "hyvä lantio". Mistä se mun sisuskaluista tietää päältä katsomalla!
 
mä kävin yksityisellä.Lääkäri sai kokoarvioksi 4200g.Sitten juostiin sokeritesteissä ja mangneettikuvissa.Alakautta yritettiin mutta sydänäänten laskujen vuoksi jouduttiin kiireelliseen sektioon.Oli kuulemma väärässä asennossa ja kokonsa puolesta ei olisi jaksanut itse loppuun asti.Oli sitten onneksi "vaan" 4010g

Mutta tsemppiä sulle kovasti =)
 
En kun se oli toinen lääkäri...joku erikois.Se rupes puhumaan että meidän muksulla olisi joku sikiön liikakasvu oireyhtymä???arvaa vaan säikähdinkö.Se laittoi mut uudestaan niihin sokeritesteihin.Mitään ei löytynyt,paino nousi raskauden aikana 20kg ja maha oli VALTAVA.

Onneksi tyttö oli sitten ihan kunnossa.
 
Apuvaa
Joo, kävin neuvolassa, eihän se mitään lähetettä antanut, kun "ei kerran lääkärikään ole nähnyt aiheelliseksi".
Siis soitan ajan Femedaan. Mitäs ne siellä tekee, sisätutkimuksen ja ultran vai?
 

Yhteistyössä