Hakutulokset

1. H

*Tammivauvat-08*vol.5

huomenia mammoille. kaikkea en ehdi ruveta lukemaan, mutta miten teillä nukutaan yöt??? mä alan olla tosi rättiväsy, kun tuota poikaa saa ruokkia pullolla vähä väliä yöllä ja jos ei hae pulloa niin alkaa ihan juma..huuto.aamulla joudun töihin heräämään viideltä ja arvatkaa oonko...
  2. H

*Tammivauvat-08*vol.5

heipä hei pitkästä aikaa. mä olen alottanu jo työt.ukko piti kesälomaa nyt kolme viikkoa joten mä pakenin töihin:)oon ollu maatalouslomittajana, joten ehkä tää nyt onnistuu.kun mä tuun aamulla töistä, ukko lähtee töihin.ja iltäpäivällä kun mä lähen töihin vien pojan anopille vähäksi aikaa ja...
  3. H

G:mikä äitiyspakkauksessa on turhaa?

naistenkondomi, lehtiset(varsinkin se parisuhdehässäkkä) kestovaippakaan ei ollu sieltä parhaasta päästä ja jäi käyttämättä, vaikka ite kylä kestiksiä käytänkin..meiltä jäi käyttämättä myös se toinen lämpöhaalari vaatekootki on ihan perseestä, ensin on liian suuria ja kun tarttis niin...
  4. H

***Tammivauvat2008***vol.3

Minkäs kokosia teidän koijarit nyt on?mä olen kans pikkuhiljaa miettiny noita talvihalareita kun nuo mitä saatiin ennen lapsensyntymää on 62 kokoa..joten pieniksi on jääny jo aikaa sitte..ja nyt mennään 74 vaatteilla..pitää vissiin ostaa 80 kokoa talveksi.. kamalaa tää kasvu..
  5. H

***Tammivauvat2008***vol.3

kamala kun tänne on tullut tekstiä.unohtu vähäksi aikaa nää sivut, kunkäyn tuolla muuallakin kirjottelemassa. meillä ei vielä ole tullu hampaita.sellanen pikkunen valkonen piste kyllä näkyy ja on ollu jo pitemmän aikaa. saa nähä millon puhkeaa.. poika ei vielä ryömi eteenpäin, mutta...
  6. H

**Tammivauvat2008**vol2

Mitähän siitä tulee jos tässä juhannuksen kunniaksi yhen lonkeron ottas..taitaa yks pullo riittää.. siis annatteko te soseitten kans vettä..vai olenko mä pihalla koko asiasta kuin linnunpönttö.. mäkin olen fuzzyja käyttänyt ja toosi tyytyväinen kyllä olen.nyt olen ruvennu käyttään jo...
  7. H

**Tammivauvat2008**vol2

hellou pitkästä aikaa.. mä olen ollu vähä laiska noitten soseiden kanssa.maissivelliä, korviketta ja tissiä täällä annetaan, mutta vähän maisteltu noita soseita..tähän mennessä suurin osa on tullu takas, joten menny vähä into niitten syötössä..vaikka eihän se muuten opi.. meillä aletan...
  8. H

**Tammivauvat2008**vol2

hellou! täältä taustalta ilottautuu uus joukkoon.Eli meille synty 13 tammikuuta tuollanen vajaan neljän kilon poika ja pituutta oli tarkalleen 52,5 cm. nykypaino pojalla varmaan tuollaset 9 kiloa ja senttejä 65..tarkkaan en tiedä kun ei 4 kk neuvolassa olla vielä käyty.. soseita ollaan...

Yhteistyössä