Hakutulokset

  1. Liinamari

    Kananmuna-allergia ja "palojäljet" pepussa

    Pojalla 9kk on ollut pepussa pari kuukautta välillä enemmän tai vähemmän punoittavaa tarkkarajaista ihottumaa . Muistuttaa lähinnä palojälkiä. Kävimme lastenlääkärilla ja otettiin kala-muna-pähkinä-maito testi ja tuloksena lievä kananmuna-allergia. Aloitin munattoman dietin ,koska imetän...
  2. Liinamari

    Hyvät matkarattaat

    Minkä merkkisiä matkarattaita suosittelisitte. Tällä hetkellä lojuu eteisessä Gracon quatro de luxet ja ovat mielestäni aivan liian isot ja painavat. Istuimen monipuoliset säädöt olis myös suotavaa,jotta poika sais välillä ottaa kunnon nokoset =)
  3. Liinamari

    Vaunukopan turvaverkko

    Onkos kellään kokemuksia Graco Start Plus turvaverkosta vaunukoppaan? Ajateltiin hankkia semmoinen,kun pikkuinen ei viihdy alkuunkaan kaukalossa ja pidempi matka edessä
  4. Liinamari

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Onkos muita mammoja,jotka ovat tulleet äidiksi ensi kertaa 30+ ,vai olenko sukupuuttoon kuollut laji? :laugh: (olen 35,poika 3kk)
  5. Liinamari

    Itkua ja tissivenkoilua

    Meidän poju 3kk on nyt viikon ajan harrastanut mitä ihmeellisempää tissikäyttäytymistä. Haluaa iltaisin syödä paljon,mutta kun on tissillä ,eka pari minuuttia on o.k sitten alkaa mieletön kiemurtelu ja jalkojen ja käsien huitominen,samalla tiputtaa tissiä suusta ja takaisin.Sitten voi alkaa...
  6. Liinamari

    Postille hommia vm-72

    Täällä 35 v tuore äiti( poika 280208) huhuilee perinteisiä kirjekamuja ajatusten vaihtoon niin iloista kuin suruistakin ympäri suomea. Olen aikoinani ollut kova kirjoittelija ja pidän siitä kovasti,mutta meilit ja tekstarit hiivuttivat sen aikoinaan.Laita yv:tä tai meiliäkin( profiilista saat...
  7. Liinamari

    Äiskät espoosta

    3 kk ikäisen pojan äiti kaipailisi vaunu tai meilailuseuraa.Asustelen Mankkaalla jonne muutin marraskuussa,enkä ole oikein törmäillyt alueen muihin "vaunukuskeihin".Ikää minulle on kertynyt 35,joka lähinnä tuntuu kropassa ei niinkään mielessä. :)

Yhteistyössä