Hyvät matkarattaat

Minkä merkkisiä matkarattaita suosittelisitte. Tällä hetkellä lojuu eteisessä Gracon quatro de luxet ja ovat mielestäni aivan liian isot ja painavat. Istuimen monipuoliset säädöt olis myös suotavaa,jotta poika sais välillä ottaa kunnon nokoset =)
 
meillä on PegPeregot ja oon kyllä ollu tyytyväinen. Selkänojan saa ihan makuuasentoon. Ihan pienimmästä päästä nuo ei oo mutta ollu kyllä matkoilla tosi hyvät eikä paina paljoa, kasattuna kyllä menee pieneen kasaan. Kääntyvät lukittavat etupyörät mahdollistaa kulkemisen niin ruuhkaisella lentoasemalla kuin maastossakin.
Jokaisella on toki omat mielipiteensä =)
 
Minä kehun meidän i`coo matkarattaita.Huiput.On selkänoja joka menee maukuu asentoon ja tilava tavarakori.Kääntyvät/lukittavat etupyörät.Tukevat ja menevät hienosti pieneen tilaan.Ja mikä minulle tärkeintä niissä on hyvä jousitus,lapsen mukava olla kyydissä.At-lastenturvan sivuilla lisää tietoa.
 
Peg perego pliko 3 tai jotain. Oikein näppärät ja hyvin liikkuvat. Tosin täytyy käyttää silikonisuihketta säännöllisesti, jotta ei kuulu renkaista pientä kitinää. Laakerit tms eivät ole hyvien yhdistelmien tasolla. Toki ei ollut hintakaan ;)

Minä vertailin tuota plikoa i´coo:ta vasten (pico-malli) ja meistä nämä plikot olivat helpommat laittaa kokoon ja taas auki. Järkyttävän helpot. Lisäksi eroja tuli siinä, että plikon voi laittaa kasattuna pystyyn, kun esim lastaa tavaraa sisältä auton eteen tai täyttää autoa vaikka kaupungissa. Ainakin se I'coon mall, mitä me katsoimme, meni erilailla kasaan ja se ei pysynyt pystyssä. Toki kummatkin vievät vähän tilaa, mutta erimuotoisina. I'coossa olisi ollut hienompi jousitus pyörissä. Mutta muuten kovin tasavertaisia meidän mielestä

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=825

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=116_118&products_id=276&osCsid=f19fdb264acdda149da6859e8d0c5a27
 
Kiitos linkityksistä ja hyvistä kommenteista . Eilisilta menikin hikipäässä kuukeloidessa netissä matkiksia. Peregoista löysin jonkun sikakalliin uuden mallin,mut italiasta sais ilmeisesti halvemmalla jos vaan osais netin kautta tilata. Lisää kommentteja otetaan mielellään vastaan,tää on kyllä aikamoinen työmaa etsiskellä ja vertailla =)
 
Just noi Peregon Pliko 3 meillä on, ja oon ne tilannu saksasta aikasta edulliseen hintaan vuonna 2006. Kannattaa kattoa ebay - ja sieltä niitä kauppoja jotka myy tyyliin osta heti. En nyt muista ihan tarkkaan paljon niistä maksoin mutta noin 150? postituksineen eli alle puolet mitä Suomessa. Meillä oli vielä mukana kaikki lisähärpäkkeet siinä valmiina mistä Suomessa joutuu maksaa extraa.
Ja oli todella helppo tilata netin kautta, sähköpostitse hoitu tiedustelut ja muu yhteydenotto. Ja noi rattaat oli eka mun ostos netin kautta :) sen jälkeen on monta euroa säästynyt :whistle:
Italiasta tilattaessa on ollut mahtavia postitus ongelmia, joten sitä en ihan suosittele jos ei jaksa kuukausien sähköposti sotaa... nimin kokemusta on
 
Orchid kiitos =) mistä italialaisesta tilasit,kuulin et Bimboshopista tulis neljässä päivässä,no en taida sit sieltä uskaltaa,toisaalta joku on sanonut et saksassa sama juttu :headwall: :D , no tutkailemaan taas :D
 
Meillä on todella hyviä kokemuksia Bimbomarketista Italiasta. Myöhään sunnuntai-iltana tilattiin, ja perjantaina tulivat rattaat kotiovelle. Vaunut puolestaan tilattiin saksasta ja jouduttiin odottelemaan niitä plus puuttuvia osia kuukausikaupalla ja käymään soittelu- ja sähköpostirumbaa. Eli suosittelen lämpimästi bimbomarketia.
 
Se oli jotain bambin??? tai tonnepäin. Tuosta Bimboshopista en oo kuullukkaan :p täytyy varmaan käydä tutustumassa.
Saksasta mä taas oon saanu 3 päivässä kotiovelle, mä luulen, että kaikista maista taitaa olla sekä pos että neg kokemuksia :headwall:

Mutta rohkeesti vaan tilaamaan, koskaan ei oo tuotteet jääny tulematta ja ainakin parikymmentä kertaa oon ulkomailta tilannu :D
 
Täältä lähtee pointsit I`Coo Picoille. Miellyttivät meillä silmää eniten. Meillä on tilava auton takapaksi, joten pieneksi meno ja keveys ei tosin ollut ykköskriteerinä kärryjä valitessa. Noissa on selkänojan portaaton säätö, mikä on mielestäni todella kätevä. Muita plussia: nopea kasata, tilava tavarakori, teleskooppiaisa, kääntyvät etupyörät, jämäkät verrattuna esim. Gracoihin.
 

Yhteistyössä