Hakutulokset

  1. N

    Detox- kuonanpoisto

    Mistä löytää linkin, missä paikoissa hoitoa tehdään? Mitä maksaa? Mielenkiintoista!
  2. N

    Olen ylpeä saavutuksestani!! (turhis) Sis. kuvan...

    Upeaa! Upea kroppa! Kyllä tuolla kelpaa kesää ja rantoja odotella. Itse taistelen 5 kilon kanssa, jotta saisin ne pois ennen kesää. Kerroit treenaavasi ahkerasti. Mitä teet salia, jumppaa, juoksua???
  3. N

    TRIMGEL

    löysin tälläisen tuotteen netistä: http://www.trimgel.fi/?gclid=CJOsjImZ8pkCFREVzAodLCS9Qg TRIMGEL....hmmmm? Mahtaakohan olla totta vai amerikkalaisten hopotusta? Onko kellään kokemusta? Houkuttelevalta kyllä kuulostaa - minäkin suklaan ystävänä.
  4. N

    Vauva 5 vkoa, äitin pakko päästä baariin

    valmiiksi noi baarimenot, ennenkuin alkoi lapsia hommaamaan! Jos lähdet baariin vetää lärvit ----> lapsellista touhua tuossa tilanteessa! Jos lähdet baariin yhdelle ----> äidille rentouttava hetki ja ajoissa kotiin lähes selvin päin!
  5. N

    Kananmunissa päiväys 30.12. käyttäisitkö leivontaan?

    ovat vielä hyvin käyttökelpoisia! Ainakin ne mitkä on jääkaapissa säilytetty.
  6. N

    lävistyskoruista tietävät

    sellainen banaani (siis käyrä) varsi korussani. Mielestäni istuu paremmin kuin suora varsi.
  7. N

    3,5 -vuotiaan pojan kuivaksiopettelu

    Tänään taas meni hermo... Meillä on kaksi ja puoli ja kolme puoli vuotiaat pojat. Tätä vanhempaa on opetettu kuivaksi viime kesästä asti. Aluksi tilanne olikin hyvä: poika kulki pikkareissa ja kävi pissalla ja kakalla pöntöllä. Sitten syksyllä alkoi taantuma... päivässä sai vaihtaa 5-6 kalsarit...
  8. N

    Pännii pahemman kerran!

    Olen tyytymätön mieheni alkoholin käyttöön. Hän on hyvä tyyppi, kun promillet pysyvät hallinnassa, mutta kun juominen menee sikaosastolle niin hänestä tulee täysi Sika. Useita kertoja olemme yhteisen ravintolaillan päätteksi riidelleet ja hän haukkuu minut. Olen kuulemma sairaan...
  9. N

    Mitä saitte kumppaniltanne joululahjaksi?

    Mä en saanut mieheltäni mitään joululahjaksi. Itse ostin hänelle makeisia. Olin kyllä esittänyt hänelle toivomuksen lahjasta, mutta...
  10. N

    Miten parhaiten vaipattomaksi?

    Olen yrittänyt poikaa (3v 1kk) kuivaksi jo keväästä lähtien. Ajattelin, että nyt tänä kesänä saa vaipat hänen osaltaan heittää nurkkaan. Aluksi oli kausi, että vaippaa ei ollut sisällä. Kaikki meni suht hyvin. Muutamia vahinkoja sattui silloin tällöin. Kakka tuli aina pöntölle, kuten...
  11. N

    Iso haava kielessä

    Mitenköhän tulisi menetellä, kun lapseni kielessä on iso haava, joka tuli tapaturmaisesti viikko sitten. Silloin kieltä ei ensiavussa tikattu. Ei kuulemma tarvinnut... Nyt on juostu terveyskeskuksessa eilen, kun kielessä on "lerpake". Lapsi hankaa ylähampaillaan "lerpaketta" ja saa haavan...
  12. N

    menkoista

    Olen kahden lapsen äiti, ensimmäisen jälkeen alkoi melkein heti säännöllisesti, ja toisen kohdalla vasta lapsen ollessa vähän päälle yhden,kaikki kuopuksen maito on tullut "omasta lehmästä".
  13. N

    kotiäidiksi?

    \ Suosittelen kotiäitiyttä :flower: . Kotiäitinä olen ollut pian 20 vuotta. Haluan hoitaa itse lapsemme ja nähdä heidän kehityksen. Jos kävisin kokopäivätöissä, lapsemme olisivat päivähoidossa pahimmillaan jopa 9-11 tunnin päiviä. Se on lapselle liikaa :( . Kotihoidossa olevat lapset...
  14. N

    Mäntsälä/ Sälinkää

    Onnellisen kotiäidin osoite!!! No niin.... Näinhän tässä taas kävi.... Eli kun tuo puhuminen on mun parempi puoli niin tämä ATK:n hallitseminen on mun huonompi puoli. Mun osoitteeni on hantula.pinomaa@luukku.com :headwall:
  15. N

    Mäntsälä/ Sälinkää

    Heips! Me asutaan Mäntsälän Jurvalassa. Itse olen 36v., mieheni on 37 v. ja poikamme on 5kk. Lisäksi meillä on pieni koira 8kk. Olemme uusioperhe. Edellisestä avioliitostani minulla on kaksi lasta, poika 9v. ja tyttö 6v. Näin ilmojen kylmetessä olisi kiva saada juttuseuraa ja pullakahvittelu...

Yhteistyössä