Hakutulokset

  1. S

    outoa.naistentautien plkl.

    Ihmettelijälle: Kyllä on todella omituinen diagnoosi!!! Minä kävin tänään polilla lisääntyneet vuodon ja hyytymien takia ja lääkäri totesi todennäköisen keskenmenon mutta sanoi, että tilannetta seurattava tarkasti ja joka tapauksessa tultava takaisin ultraan viikon sisällä!! Joten sinuna...
  2. S

    Keskenmeno???

    Hei, Ajattelin, että kertoisin omasta kokemuksestani... Olen (todennäköisesti olin) kuudennella viikolla. Minulla on koko ajan niukkaa vuotoa mutta eilen illalla rupesi tulemaan hyytymiä ja vuoto lisääntyi selkeästi. Olin aivan paniikissa ja hätääntynyt. Kävin tänä aamuna polilla ja lääkäri...
  3. S

    Onko kellään suojelukoulutettua koiraa?

    Meiltä löytyy kaksi aikuista (riiseni ja sakemanni) ja pentu kasvamassa. Lapsiakin löytyy, reilu 1v ja vajaa 3v. Vanhempi matkii isää ja juoksee piiloon ja huutelee koirille, pikku maalimies :) Joskus yrittää väkisin antaa koirille hihaa, mutta koirat kattelee vaan ihmeissään, kun tietävät...
  4. S

    1v mittoja

    poika oli 74cm 10,4kg tyttö on 70cm 7,2kg :)
  5. S

    -02 syntyneet

    Poika 16.07.02 NKL
  6. S

    Huhtikuun vaavit

    Tyttö syntyi 16.4. 3070g ja 46cm. Eilen tultiin kotiin ja kaikki hyvin.
  7. S

    Tutista eroon

    Meillä tutti jäi yllättävän helposti pois, ainakin tuntuu niin. Poika silloin 1v 5kk ja käytti sitä ennen tuttia vain öisin, aamuisin jätti itse pois odottamaan iltaa. Vuoden vaihteessa päätin, ettei tuttia enää, kun ei sitä tunnu kovin kaipailevan. Yhtään yötä eikä päivää ei olla sitä itketty...
  8. S

    Imukuppi

    Esikoinen syntyi imukuppiavustuksella, ponnistusvauhe pitkittyi uskokaa tai älkää yli 3 h, kunnes lääkäri totesi ettei se tule, että nyt imukuppi avuksi tai leikataan. Poika syntyi yläsuisea. Eipä silti jäänyt traumoja, onneksi. Katsotaan millainen on huhtikuun synnytys :)
  9. S

    imatra,ruokolahti,simpele...ketään?

    Muutto Imatralle helmikuussa, poika 1,5v. Laita vaikka y-viestiä...
  10. S

    Paljonko lapsesi oli pitkä ja painoi 1v ja 1v6kk ikäisenä?

    Poitsun syntymämitat 3170g ja 47cm. 1 v. 74cm ja 10,4kg.
  11. S

    siivoaako miehenne?

    Kyllähän tuo tekee kotitöitä ihan hyvin kotona ollessaan, tekee pitkiä vuoroja töitä ja auttaa vapaa päivinään. Imuroi, mitä taas itse inhoan, pesee lattiat, pesee pyykit, jos saa luvan ;) , tyhjentää tiskikoneen...HMM, mitähän vielä, taidan olla myös onnekas :heart: :heart: vaikka välillä...
  12. S

    automatkat

    Meillä autoillaan todella paljon ja on kai siis tottunut autoiluun. Joskus tietysti tulee myös näitä huutokohtauksia, mutta niillehän ei aina mahda eikä aina pidäkään mahtaa mitään. Pidemmille matkoille toki hyvä ottaa mukaan jotain syötävää ja "tekemistä". Yleensä poika (1,2v) nukkuu autossa...
  13. S

    Lapsen nimi, ikä, pituus ja paino?

    Santtu Kasper, 1v1kk, 75cm? 10,5kg.
  14. S

    lapsi yksin autossa

    Jälleen yksi vastuuton äippä kantaa kortensa kekoon ja kertoo oman mielipiteensä. Olen jättänyt lapseni autoon hetkeksi n.5min, kun olen käynyt automaatilla tai hakemassa kaupasta maitoa tms. Joskus koirammekin on autossa, joten en usko, että autoa varastetaan tuon muutaman minuutin aikana. En...
  15. S

    mitkä rattaat teillä on käytössä

    Bertini Steerable yhdistelmävaunut ja Chiccon Clik-Clak sateenvarjorattaat
  16. S

    Lapsen nimet ja iät

    Santtu Kasper 1v1kk

Yhteistyössä