outoa.naistentautien plkl.

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelijä
kävin tänään ultraamassa alkuraskauden 6+4 keskenmenon.ollut 3 päivää todella runsasta vuotoa ja lääkäri sanoin ,aikansa anturia pyöriteltyään,että ei osaa sanoa onko kesken vai ei! ja jatko hoidoksi,ellei tule tulehdus oireita,uusi raskaustesti kuukauden kuluttua...mä en käsitä.tää mun vuto on jo niin kovaa että kuvittelin jo kaikentulleen ulos ja edelleen jatkuu vuoto runsaana.muilla vastaavia kokemuksia ja miten käynnyt?kiitos jos joku vastailee
 
Miulla oli yks kk kierto 27.6-1.7.05...sitten seuraava oli 16.6-18.6.06...ja 23.6.30.6.06...22.6 .06 kävin naistentautien polilla ja sanoi että näyttäis että oon raskaana kun massaa on todella runsaasti kohdussa ja näkyis kuin jo alku..menin verikokeen kautta kotiin ..23.6 alkoi suunnarton vuoto..jota jatkui 5päivää..raskaust. oli nega ja sit ko oottelin seuraavia menkkoja että oisin päässy kontrolliin niin enkös ollukki jo raskaana...no
aina noi hätäset naistenpolin ronkkijat ei oo oikeessa ja jos vuoto jatkuu kovana niin ainakin muille lupailivat jotain lääkettä mikä rauhoittaa..mie ko en voinut kunnolla edes huoneiden välillä liikkua..
 
Ihmettelijälle: Kyllä on todella omituinen diagnoosi!!!

Minä kävin tänään polilla lisääntyneet vuodon ja hyytymien takia ja lääkäri totesi todennäköisen keskenmenon mutta sanoi, että tilannetta seurattava tarkasti ja joka tapauksessa tultava takaisin ultraan viikon sisällä!!
Joten sinuna ottasin yhteyttä paikalliseen poliisi ja VAATISIN lisätutkimuksia!
 
surusilmä
Aika uskomatonta! :eek: Että sun pitäisi kuukausi nyt odottaa ja ihmetellä?! :eek: Ei hyvänen aika sentään! Ei tuossa nyt kuukautta odotella, korkeintaan viikko. Jos et tuonne pääse viikon sisälle, mene yksityiselle! Ihan oikeasti! Toivotaan että kaikki on hyvin!! :hug:
 

Yhteistyössä