Hakutulokset

  1. H

    Muistin juuri miksi olen pitänyt taukoa palstailussa

    Luin tuota ketjua sektio vs. alatiesynnytys. En ymmärrä miksi pitää loukata ihmisten - vaikkakin vieraiden ja netissä - tunteita mielestäni kaikkein herkimmässä ja monelle elämääkin suuremmassa asiassa. Mitä väliä sillä on onko joku tuttavani ( tai minä itse ) synnyttänyt alakautta vai...
  2. H

    Hei taas!

    Mitä palstalle kuuluu? Muistaakohan kukaan enää minua? :ashamed:
  3. H

    Illan jatkoja

    kaikille (ja kaikenlaisille) äideille tasapuolisesti =) :wave:
  4. H

    Päiväkahvit odottavat keittiössä

    Siispä hyvää päivän jatkoa kaikille :wave:
  5. H

    Unihiekka kutittaa silmissä

    Siispä hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :wave:
  6. H

    Lyhyeksi jäi tämän illan vierailu palstalla

    Hyvää illan jatkoa kaikille :wave:
  7. H

    Ajattelemisen aihetta

    En halua tällä linkissä olevalla jutulla ketään syyllistää, toivon että aiheesta syntyisi ASIALLISTA keskustelua. En ole itse vielä mummu, enkä varmaan edes lähivuosina ole tulossakaan mummuksi. Toivottavasti tämä juttu on äärimmäinen kärjistys siitä, mitä isovanhemmilta odotetaan ja...
  8. H

    Hyvää yötä!

    Hyvää yötä, kauniita unia ja mukavaa illan jatkoa kaikille :wave:
  9. H

    Joulumieli kadoksissa

    Viime vuonna tähän aikaan innoissani laittelin jo jouluverhot ja jouluvalot paikoilleen ja muutenkin olin innoissani joulua odottamassa. Nyt kaikki tuntuu pakkopullalta, itkettää heti kun vain vähänkään näen jotakin tunteisiin vetoavaa televisiossa; oli se sitten ihan hömppäsarjan kohtauksia...
  10. H

    Turhiksien turhis

    Pyydän jo etukäteen anteeksi, että tästä tulee valitusvirsi. Näin ne, jotka avasivat, voivat häipyä vielä hyvän sään aikana. Niin, mieli on maassa- vaihteeksi. Viime viikolla oli hieman valoisampi olo, kun pari ystävää otti yhteyksiä. nyt vain taas iskee tämä alakulo; ei tarvitse kuulla...
  11. H

    Lieneekö ikäkriisi meneillään vai mikä?

    Tuntuu välillä että olen vähän joka paikassa väärän ikäinen; täällä palstalla, työelämässä, kaveripiirissä... Mietin, että huomaisiko kukaan jos vain haihtuisin ilmaan? En ole tekemässä itselleni mitään, sitä ei kenenkään tarvitse pelätä. Minulla vain on vähän sellainen "näkymätön Ninni"-olo...
  12. H

    Kahvinkeittoon käypi askeleet

    Hyvää päivän jatkoa taas kaikille :wave:
  13. H

    Gallup:Milloin ensimmäiset pikkujoulut?

    Vai joko ovat olleet? Meillä tulossa luultavasti ensimmäiset ja ainoat pikkujoulut tulevana viikonloppuna hyvien ystävien kanssa.
  14. H

    Minkä ajanjakson, päivän, hetken haluaisit elää uudelleen tai tehdä toisin?

    Itse haluaisin elää uudelleen sen joulun kun isäni oli vielä elossa, enkä saanut sitä hänen kanssaan viettää. Emme tienneet että seuraavana jouluna isää ei enää olisi. Meillä oli pieni vauva - vielä kastamatonkin - ja itse olin heikohkossa kunnossa synnytyksen ja heti sen jälkeen iskeneen...
  15. H

    Lähden päiväkahville

    Jaahas, eipä tullut asiallisia vastauksia uniselitysaloitukseen. Lähdenpä sitten päiväkahville! Hyvää päivän jatkoa kaikille! :wave:
  16. H

    Unista ja niiden selityksistä

    Onko ketään sellaista paikalla, joka osaisi/tietäisi ? Näin viime yönä unta, jossa minulle näytettiin puutarhaa ja sanottiin että tuo saarni on sinulle kuuluva. Tai jotain tuon tapaista. En muista muuta kuin että unessa oli hyvä tunnelma,rauhallinen jollain tapaa. En yleensä kysele unien...
  17. H

    Kahvikupponen tekee nyt terää...

    ...joten lähden kahvia nautiskelemaan. Ja yritän selättää tämän valtavan väsymyksen. Hyvää päivän jatkoa kaikille :wave:
  18. H

    Kuuluuko tämä sikainfluessapiikin sivuvaikutuksiin?

    Onko muilla ollut sellaista aivan kamalaa, "maata kaatavaa" väsymystä tuon piikin jälkeen? Minulla on parhaillaan; otin sekä sikainfluenssa- että kausi-influenssapiikin samanaikaisesti maanantaina. Se käsi johon laitettiin tuo SI-piikki, on vieläkin kipeä, muita oireita maanantai-illan lievää...
  19. H

    Nyt iski väsymys

    Illan jatkoja,hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :wave:
  20. H

    Jaahas, kahvihetki kutsuu...

    Hyvää päivän jatkoa kaikille! :wave:

Yhteistyössä