Kuuluuko tämä sikainfluessapiikin sivuvaikutuksiin?

Onko muilla ollut sellaista aivan kamalaa, "maata kaatavaa" väsymystä tuon piikin jälkeen?
Minulla on parhaillaan; otin sekä sikainfluenssa- että kausi-influenssapiikin samanaikaisesti maanantaina. Se käsi johon laitettiin tuo SI-piikki, on vieläkin kipeä, muita oireita maanantai-illan lievää lämpöä lukuun ottamatta ei ole ollut.

Kuuluuko tämä väsymys siis noihin sivuvaikutuksiin vai onko sittenkin jo SI-tartunta päässyt tapahtumaan?
 
neitiperho
Mulla meni yliväsyneenä n. 2-3 päivää piikin jälkeen. Käsi kipeytyi eniten kolmantena päivänä ja kipua oli yhteensä viitisen päivää. Mutta erittäin vähäisillä "oireilla" itse onneksi selviydyin. Joillakin ollut kovaa pääkipua seuraavana päivänä, korkeaa kuumetta, lihassärkyä, väsymystä ja uupumista.
 
Kausipiikistä ei ole tullut mitään oireita aikaisemmin, kun olen sen ottanut. Johtuisiko tuo nyt sitten yhteisvaikutuksesta?

Ja mietin vielä sitä, että piikki on otettu jo maanantaiaamuna ja nyt tänään sitten iski tuo väsymys, että voiko tuo väsymys vieläkin tulla tuosta piikistä?
 
miuku
Mulla kesti se väsymys reilun viikon. Se oli jotain aivan järkyttävää, enkä aluksi edes tajunnut sen johtuvan piikistä, kun kuitenkin raskaana on kaikenlaista muutenkin. Mutta nyt kun piikistä on kaksi viikkoa ja olen taas normipirteä, tajuan kyllä selvästi, että piikistä johtui tuo väsymys.
 

Yhteistyössä