Turhiksien turhis

Pyydän jo etukäteen anteeksi, että tästä tulee valitusvirsi.
Näin ne, jotka avasivat, voivat häipyä vielä hyvän sään aikana.

Niin, mieli on maassa- vaihteeksi.
Viime viikolla oli hieman valoisampi olo, kun pari ystävää otti yhteyksiä. nyt vain taas iskee tämä alakulo; ei tarvitse kuulla kuin joku vähänkin tunteellisempi laulu tms. ja minä jo pillitän täyttä päätä :ashamed:
Nytkin on koko ajan kyyneleet tulollaan; tunnen itseni NIIN huonoksi, turhaksi, luuseriksi ja vaikka miksi.
Joulu on tulossa; pitäisi jaksaa taas vaikka mitä tehdä ja touhuta, mutta kun ei jaksa, ei ole virtaa. Ja sitten kun virtaa, ei mistään tule sellaista kun oli suunnitellut ja kuvitellut.
Olen huomannut erakoituvani pikkuhiljaa; yksi syy on se, että jos menen jonnekin, missä on useampia tuttuja, on heillä puheenaiheet tyyliin "meillä töissä... minun työpaikallani..." ja toiset sitten kertovat omista työpaikoistaan jne. Minä joka olen työtön, jään täysin keskustelun ulkopuolelle. En osaa, enkä pysty keskustelemaan muiden kanssa. Minulla ei ole sanottavaa, ei ole mitään annettavaa näihin keskusteluihin. Olen sitten hiljaa, eikä kukaan tunnu edes huomaavan olemassaoloani.
En ole kateellinen näille ihmisille enkä katkera, mutta paha mieli minulle tulee siitä huolimatta. Joten mieluummin sitten pysyttelen kotona kuin lähden minnekään missä muut vaihtavat kuulumisiaan jne. Mitä minä sinne,selittelemään kun ei minulla ole mitään erikoista, olen työtön.

Anteeksi :'(
 
Se, miksi puran usein pahaa mieltäni tänne, johtuu yksinkertaisesti siitä, että en halua tuttaviani näillä pikku murheillani kiusata ja kiusaannuttaa. Tänne on helpompi purkaa mieltään, kun tietää, että kukaan ei -toivottavasti - kiusaannu valituksestani. Jospa minä nyt taas jaksan loppupäivän paremmin, enkä itke perheen nähden, kun olen itkeskellyt tässä koneella. :ashamed:
 

Yhteistyössä