Hakutulokset

  1. B

    Minkä kirjan luit viimeksi?

    Juuri lopettelin.. Donna Tartt - Jumalat juhlivat öisin En spoilaa juonta, mutta suosittelen =)
  2. B

    Nukkumisjuttua...

    Missä iässä noi ipanat alkavat nukkua aamuisin vähän myöhempään kuin 6.30? :D Vapaapäivinä olis ihan kiva nukkua edes kahdeksaan, mutta kun yks pikku nahkavekkari tulee nykimään hihasta jo kukonlaulun aikaan... :whistle:
  3. B

    Nyt VIIMEINEN TILAISUUS!!

    Nimittäin nähdä mun + lapseni kuva profiilissa, poistan ne sieltä 10 min päästä :xmas:
  4. B

    Jatkoa edelliseen kyselyyn...

    Viittaan tähän: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1123654#m11933611 Eli. KUINKA MONET kalsarit omistatte, kun tuolla on mainittu, että ne käytetään ihan riekalaiksi?! Inventaarion tulos mulla oli 59 :ashamed: Et ei ihme jos ei oikein kulu
  5. B

    Nyt on ihan pakko kysyä tämmöstä...

    :D Kuinka loppuun te käytätte alusvaatteet??? Siis, laitatteko roskiin vasta kun ovat ihan rikki vai kuinka? (ja syy miksi kysyn.... laitoin äsken pyykkejä kuivumaan, ja meinasin nakata roskiin läjän pikkareita jotka ovat kyllä ihan ehjiä mutta olen vaan kyllästynyt... :whistle: )
  6. B

    MIKSI

    juuri Sinä kirjoittelet tälle palstalle?
  7. B

    Kuvia lempipaikoistanne?

    =) Klikkaa isommaksi:
  8. B

    Jokohan voisi korjata?!!?

    MIKSI hemmetissä kukaan ei osaa/viitsi korjata niinkin pientä mutta IHAN V*TUN ÄRSYTTÄVÄÄ vikaa, kuin että ä + ) = ;) Jumaleissön että kyrsii vaikka on pieni asia...
  9. B

    Lööppi

    JOS tämän palstan porukka päätyisi Iltalehden lööppiin, mitä juttuja siinä lööpissä mahtais olla? :D Ideoita kiitos, mä toteutan huomenna illalla jos on tarpeeksi hulluja juttuja. Muoks. EI sitä tissijuttua, vaan eri tyypeistä eri juttuja.
  10. B

    ÖITÄ!

    Mulla alkaa unohtua sanoja teksteistäni, on siis aika painua peiton alle. Kaunei unii kaikille :wave:
  11. B

    Tämä voi tapahtua vain mulle

    :headwall: Ihan varta vasten ostin YHDEN (1) oluttölkin päivällä kaupasta, että saan hellepäivän päätteeksi suihkun jälkeen juoda yhden kylmän kaljan, JA MÄ UNOHDIN SEN SAAMARIN TÖLKIN OLEMASSAOLON :kieh: Tän siitä saa, kun ostaa kaljaa noin kerran puolessatoista vuodessa.
  12. B

    Ostaako vai eikö ostaa....

    -Järkevyyspisteet Nolla -MÄ HALUUN -pisteet 12 Asteikko 0-10 Kohde: Ja ihan selvennykseksi, ei teidän mielipiteenne tähän vaikuta, ostan mä ton jokatapauksessa... tai jonkun vastaavan jos en juuri tuota... :D
  13. B

    G: Millaisia kenkiä yleensä käytät?

    =) Mulla on yleensä vähintään 7 cm korkoa, väriskaala niinkin laaja kuin musta ja valkoinen. Ja ei mitään tolppakorkoja, vaan kunnon piikkareita :p (Lenkkarit ja ajosaappaat ovat ilman korkoa toki...)
  14. B

    Mitäs ihmettä????

    Olen kirjoittanut useampaan ketjuun vastauksia, mutta ne ovat kadonneet kuin savu tuuleen :o Mitv*ttua?
  15. B

    Mitäs tänne kuuluu?

    B) Moottoripyörä käyty koeajamassa, Iron Maiden nähty (hyvin hyvässä seurassa), lauantaina piknikkeilty Suomenlinnassa ja käyty hyvien kavereiden kanssa illalla syömässä. Taidan jatkaa nettitaukoani jos se tuottaa näin hyviä fiiliksiä =) (Olin mä vähän 'huonoilla teilläkin'...kun...
  16. B

    Mistähän muuten johtuu...

    .. että vuosien jälkeenkin muistaa ne kaikkein uskomattomimat palstahörhöt, vaikka ei enää edes omaa kolmen vuoden takaista nikkiä muista... :whistle: Muistelin just legendaarista LTO:ta kun luin muutamaa hullunkurista ketjua täällä... :D
  17. B

    Onko kukaan käyttänyt

    tasoitetapettia? Oliko helppo kiinnittää? Tuleeko siitä niin tasaista, että tosiaan voi maalata? Paljastui melko jännän näköistä seinää tuolta eteisestä, kun otin vanhat tapetit pois... :whistle:
  18. B

    Huutiksessa vaunut ostaneita/myyneitä?

    Jos ei noutomahdollisuutta, kuinka kuljetettu? Matkahuolto? Kuinka pakattu? Oliks kallista? :D *suunnittelee myyvänsä tarpeettomat*
  19. B

    Toys R Us

    Siis se lelutavaratalo Tammistossa. Iha paska kauppa. Eihän siellä ole mitään! Meidän paikallisessa Säästöpörssissäkin on enemmän esim. Legoja, ja mä niin luulin löytäväni sieltä ne muoviset kirjaimet joita olen metsästänyt kaikkialta :(
  20. B

    Erinomaisen typerä juustokysymys

    Juusto. Ihana tuote. Mutta mutta... Kun tuota on höylällä tarpeeksi vedellyt, siitä on jäljellä sellainen ~puolen sentin paksuinen plätty, josta ei siistejä siivuja saa millään. MITÄ te teette juustonlopuille? Mulla on pakastimessa melko monta pientä pussillista juustokuutioita, jotka ovat...

Yhteistyössä