G: Millaisia kenkiä yleensä käytät?

=)

Mulla on yleensä vähintään 7 cm korkoa, väriskaala niinkin laaja kuin musta ja valkoinen. Ja ei mitään tolppakorkoja, vaan kunnon piikkareita :p

(Lenkkarit ja ajosaappaat ovat ilman korkoa toki...)
 
ei jaksa kirj
No farkkujen kanssa on aina korkkarit/saappaat.

Lenkillä on juoksukengät.

Hameiden kanssa on joko korkkarit tai läpyskät.

Tupakilla on tossut.

Seksiä harrastaessa joskus korkkarit.

Jäikö vielä jotain? :D
 
Kesällä varvastossuja pääasiassa. Talvella pitkävartisia nahkaisia Gore-tex kenkiä. Tennareita tai jotain vastaavia niiden välillä.

Juu ja on mulla fiksujakin kenkiä. Niitä käytän harvemmin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirj:
No farkkujen kanssa on aina korkkarit/saappaat.

Lenkillä on juoksukengät.

Hameiden kanssa on joko korkkarit tai läpyskät.

Tupakilla on tossut.

Seksiä harrastaessa joskus korkkarit.

Jäikö vielä jotain? :D
Tässä meni aikalailla sanat suusta. :D Paitsi etten tupakoi.
 
Tällä hetkellä mullon käytössä puukengät (mun suosikit) jotka on mustat, sandaalit, mustat ja vaaleanruskeat ja pihalla ollessa crocsit, jotka on pinkit.
Paremmissa menoissa sit kengissä on korkoa ja mun kaikki korolliset on mustia.
 
*
Mulla koko kesän jalassa olleet vain crocsit. Talvella käytän core-tex-kenkiä tai puolivarsi talvikenkiä. Syksyllä viihdyn tennareissa. Siis olen sellainen sporttinen tyyliltäni ja mukavuus tärkeintä.
 
Sporttisandaaleja (mulla on monta paria). Lenkkarin ja kävelykengän sekoituksia (niitäkin monta paria). Mä olen käytännön nainen. Korolliset sandaalit ka korkkarit on nylyään säilöttynä kenkäkaappiin ja käytän harvoin. Niillä ei voi ajaa kunnolla autoa tai lähteä kunnon kävelylenkille. Kaupungillakin shoppaillessa jaksaa paremmin sandaaleilla ;)
 
Nyt ainaki tän kesän oo pitäny noita reikäkenkiä (ei voi sanoo crocseiks koska on halpis kamaa :D ..) ja kun oon raskaana nii mahollissan mukavan olosii ja mitkä EI kiristä ja purista kenkiä :D
Saa nähä mitä syksyllä pitelee, tietty riippuu onko lämmintä et jos pitää noi ensin mainittuja popoja. Muuten käyttäisin tennareita ja talvella joko lenkkareita tai jtn talvikenkiä
 

Yhteistyössä