Mistähän muuten johtuu...

.. että vuosien jälkeenkin muistaa ne kaikkein uskomattomimat palstahörhöt, vaikka ei enää edes omaa kolmen vuoden takaista nikkiä muista... :whistle:

Muistelin just legendaarista LTO:ta kun luin muutamaa hullunkurista ketjua täällä... :D
 
vieras
Mä en aina välttämättä ihan tarkkaan juttuja muista mut nimimerkit jää mieleen. Keittönoita, Miikuli, Merlion, Hemuli, Pikachu, NeitiNasu... Näiltä kaikilta on siis jotain mikä on takaraivossa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Vitsit.. mahtaako muuten LTO vielä palstailla?? Jollain muulla nikillä??
Ei oo kyllä näkynyt sen kaltaisia juttuja :D
Nykyisin palstailevista en kehtoo mainita nikkejä ettei nyt kukaan turhaan vedä herneitä nenuun, mutta kyllähän kaikki tietää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki :D
Ja sen taru loppui aika nololla tavalla :LOL:
miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. :D kuullostaa mielenkiintoiselta.. :D
Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut :LOL:
Sen jälkeen kyseinen "kolmosten äiti" hävisi samantien :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki :D
Ja sen taru loppui aika nololla tavalla :LOL:
miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. :D kuullostaa mielenkiintoiselta.. :D
Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut :LOL:
Sen jälkeen kyseinen "kolmosten äiti" hävisi samantien :whistle:
Eikä :LOL: no ei ainakaan ihmisiltä mielikuvitusta puutu.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Muistan yhden täydellisen äidin, jonka tuore imetyskuva löytyi (löytyy edelleen) amerikkalaisesta kuvatoimistosta (ja on tietojen mukaan ollut kuvatstolla vuodesta 2002...) :whistle:
Että näitä riittää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut
Muistan yhden täydellisen äidin, jonka tuore imetyskuva löytyi (löytyy edelleen) amerikkalaisesta kuvatoimistosta (ja on tietojen mukaan ollut kuvatstolla vuodesta 2002...) :whistle:
Että näitä riittää :D
:LOL:
 
mona
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pang-Pang:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kolmosia odottanut feikki oli mun suosikki :D
Ja sen taru loppui aika nololla tavalla :LOL:
miten? Mä en olekkaan tälläisestä kuullut, vaikka 3 vuotta täällä olen roikkunut.. :D kuullostaa mielenkiintoiselta.. :D
Joku väitti odottavansa kolmosia, ja tarinoi täällä odotusajan, kysyi kokemuksia monikkoperheiltä ja sen sellaista, sitten tuli kertomaan että kolmostytöt ovat syntyneet, ja laittoi niiden kuviakin. Nimet oli jotain Ira, Iines tms tyylisiä mukamas. Kirjoitteli aika paljonkin.
Googlen kuvahaku vaan löysi tämän palstailijan kolmosvauvojen kuvat joltain amerikkalaiselta sivustolta, mistä ko. feikki oli ne napannut :LOL:
Sen jälkeen kyseinen "kolmosten äiti" hävisi samantien :whistle:
Eikä :LOL: no ei ainakaan ihmisiltä mielikuvitusta puutu.. :whistle:
Oho, mielenkiintosta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en aina välttämättä ihan tarkkaan juttuja muista mut nimimerkit jää mieleen. Keittönoita, Miikuli, Merlion, Hemuli, Pikachu, NeitiNasu... Näiltä kaikilta on siis jotain mikä on takaraivossa!
Okei, te tarkoititte "hieman" toisenlaisia juttuja kuin minä!! =)

 

Yhteistyössä