Erinomaisen typerä juustokysymys


Juusto.
Ihana tuote.
Mutta mutta... Kun tuota on höylällä tarpeeksi vedellyt, siitä on jäljellä sellainen ~puolen sentin paksuinen plätty, josta ei siistejä siivuja saa millään.
MITÄ te teette juustonlopuille?
Mulla on pakastimessa melko monta pientä pussillista juustokuutioita, jotka ovat juuri noita lärpäkkeitä, enkä kovin moneen ruokaan vielä ole keksinyt lisätä juustoa :D

Tämä oli niiiiin helppoa silloin kun taloudessa vielä asui Herra Saksanpaimenkoira
 
Työäiti
No meillä kyllä käytetään juustoa esim lämpimiin voileipiin (vaikka vain migrisversioihin), pastan kanssa, lasagneen, makaroonilaatikkoon, jne...

Makaroonilaatikkoon toki laitetaan 400gr emmentaalia, joten muutama pohja sinne menisi.
 
vieras
Minä käyän ne esim lämpimiin leipiin, pitsan päälle, kastikkeisiin (jauheliha, makkara ym), makaroni laatikon sekaan. Kerran laitoin fetajuuston loput kinkkukiusauksen sekaan ja hyvää tuli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muumikuono:
Laitan ruokiin. Esim. lämpösiin leipiin, laatikoihin... En ikinä ainakaan roskiin!!!!Me yritetään aina käännellä sitä juustopalaa sillei, että siitä jää mahollisimman pieni "kengänpohja".
Mäkin kääntelen juustoa ja natkutan miehelleni joka ei tee niin :)

 
sockervadd
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Mä leikkelen sen veitsellä niin pieniksi siivuiksi kuin saan ,ja laitan leivälle ja syön :p
Teen myös noin! Tai sitten laitan ne pienet siivut uuniruokaan (esim makaronilaatikon päälle tai esim lasagneen).
 

Yhteistyössä