Hakutulokset

  1. Ä

    Millaisissa vaatteissa lapsesi jouluaattona?

    Meillä on meijän tytöillä nätit tonttumekot ja tietty tonttulakit :heart:
  2. Ä

    baby alive nukke

    minuakin kiinostais tietää =)
  3. Ä

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    meille syntyi pikku prinsessa 15.3 :heart: 49,5cm ja 3220g
  4. Ä

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    ajattelin sitten minäkin tulla PITKÄSTÄ aikaan jotain kirjoittamaan, lukenu olen ahkerasti muitten kuulumisia. ensiksi mulle voisi muuttaa listaan iäksi 24v. ja lääkärin mukaan tyttö olisi tulossa =) taas, ennestään kun on jo kaks tyttöä. no onpahan kaikki vaatteet valmiina kun molemmat tytöt...
  5. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    nyt en ole moneen päivää jaksanut käydä lukemassa tätä pinoa. väsymys painaa iltasin kauheasti kun päivällä on hoitolapsia meillä omien lisäksi. eli 4 lasta kaikkiaan. nyt on ultrassa käyty, ensin pääsin neuvolan lääkärille ylimääräiseen ultraan kun piti saada vähän tietoa että millä...
  6. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    ajattelin välillä vähän kirjoitella. olen joka päivä käyny lukemassa uudet tekstit, mutta kirjoitus on aina jäänyt. ekassa neuvolassa on käyty mutta vieläkään en tiedä millä viikolla olen. luultavasti 8-10 viikon välillä. ens perjantaina on aika neuvolan lääkärille niin ultraa että saadaan...
  7. Ä

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    taidan liittyä teidän seuraan. tein tänää plussa testin, ja vauva sivun laskurin mukaa laskettuaika on maaliskuulle. olen jo jonkun aikaa arvellut että olen raskaana mutta en halunnut tehä heti alussa testiä. edellisen vauvan aikana tuli tehtyä NIIN monta turhaa... ja tämä pikkuinen on sitten...
  8. Ä

    olisiko kenelläkään myydä emmaljungalin sadesuoja pussia?

    eli hakusessa olisi musta pussi missä lukee emmaljunga ja on tarkoitettu sadesuojan säilytykseen. en tahdo sadesuojaa mukana! jos löytyy niin laitappa vaikka yksityisviestiä niin sovitaan hinnasta
  9. Ä

    vapaita paikkoja yksityiselle perhepäivähoitajalle lahessa!

    onko lapsesi vailla hoitopaikkaa? olen yksityinen perhepäivähoitaja ja olisi kaksi paikkaa vapaana. ihan lahen keskustan tuntumassa asustelen. jos on tarvetta niin laitappa yksityisviestiä tulemaan niin otan yhteyttä =)
  10. Ä

    myynnissä emmaljungalin rattaat (kuvalinkki)

    olisi myynnissä todella hyväkuntoiset emmaljungalin rattaat emman kantokopalla varustettuna. mukaan tulisi myös hoitolaukku, päivänvarjo, sadesuoja sekä hyttysverkko. http://www.aijaa.com/v.php?i=653138.jpg kiinostaisiko ketään?
  11. Ä

    hoitopaikkoja vapaana yksityiselle perhepäivähoitajalle!

    olen aloitteleva perhepäivähoitaja ja minulla olisi kaksi paikkaa vapaana. asun lahen keskustan tuntumassa ja itselläni on kaksi tyttöä ( reilu 4v. & 1v.) jos tarvitset lapsellesi hoitopaikkaa niin laitappa yksityisviestiä! =)

Yhteistyössä