Hakutulokset

  1. P

    G: Käytätkö kotona tarjotinta?

    käytetään joka päivä =) Meillä on ruokapöytä olohuoneessa, niin saa helpommin enemmän tavaraa vietyä kerralla...
  2. P

    Läskin sulattajat viikko 2

    mut saa poistaa tästä ketjusta, viimeiset kilot ei lähde millään :ashamed: Haen jossain vaiheessa nutrilettia tai jotain, nyt en jaksa enää keskittyä tähän kun arjessa tapahtuu niin paljon ja on stressiä. Ja muutenkin käyn palstalla niin harvoin, että turhaa mua enää pitää listoilla. Kiitos...
  3. P

    Läskin sulattajat viikko 53 vai aloitetaanko alusta eli viikko 1 :D

    NYT 65,3kg....+100g Jämähti sitten tähän :ashamed:
  4. P

    Mistä löytyy sellainen laskuri."janne on 3kuukautta 6päivää"?

    kiitos hirmuisesti :flower: Nyt laitan noi suosikkeihin, etten enää hukkaa :whistle:
  5. P

    Mistä löytyy sellainen laskuri."janne on 3kuukautta 6päivää"?

    en tiedä minkä niminen juttu on, siksi en kai löydä täältä enkä muualta netistä :ashamed: Siis laskuri johon saa itse valita kuvan ja merkataan esim. lapsen syntymäpäivä ja sitten se laskuri vaihtaa automaattisesti oikean iän... kiitos...
  6. P

    Läskin sulattajat viikko 52

    NYT 65,2kg....-600g Vihdoin kääntyi taas laskuun, vaikka herkkujakin olen popsinut... =)
  7. P

    RAUMA

    :D
  8. P

    onkohan äiti ns " prätkärotsissa" tosiaan noin outo näky ? :D kaupassa....

    ihan kokemäellä asumme, enkä yritä tehdä mitään ihmettä itsestäni. Minkäs mä sille voin jos keski-ikä täällä on aika korkeella ja kukkamekot, tuulipuvut, verkkarit kävelykenkien kanssa ja neon-väriset mainospipot on normaali näky raitilla. Nuoriso nyt pukeutuu erilaisesti, mutta mä liikunkin...
  9. P

    RAUMA

    äläpäs kiroile :whistle: Kyllä siellä muuallakin tapahtuu...
  10. P

    onkohan äiti ns " prätkärotsissa" tosiaan noin outo näky ? :D kaupassa....

    joo, meillä taas säälitään lasta kun sillä on musta pipo :laugh: raukka saa traumoja kun äiti pukee lapsen niin hirveästi! Kauheaa kun lapsella ei oo tavis-pipoa :o
  11. P

    onkohan äiti ns " prätkärotsissa" tosiaan noin outo näky ? :D kaupassa....

    joo, täällä kaikki joilla ei ole täysin maalaisvaatteita verkkareineen ja tuulipukuineen, on tuijotuksen arvoinen. Itse tosin en ymmärrä miksi pitää tuijottaa, onko oma elämä tosiaan niin köyhää että sisältöä siihen täytyy saada kauhistelemalla ja tuijottelemalla? Saishan tuolla kauppareissulla...
  12. P

    RAUMA

    :laugh: :laugh: :laugh:
  13. P

    onkohan äiti ns " prätkärotsissa" tosiaan noin outo näky ? :D kaupassa....

    ei voi olla mauton kun kuopuskin järsii sitä innoissaan :D Onneksi tykätään eri asioista, jonkun mielestä jotkut muut korut tai vaatteet voi olla mauttomia, ja silti mahdutaan maailmaan kaikki :hug:
  14. P

    uskaltaisiko rekisteröityä

    uskalla vaan :D Paljon mukavaa porukaa täällä ja kun itse miettii miten tosissaan tän palstailun ottaa, vaikuttaa omaan ja muiden viihtyvyyteen. Jos ottaa kaikki kettuilut vakavasti, puolustaa omaa näkemystään verisesti tuntien ajan yms. ei varmaan viihdy ja voi saada kakkaa niskaan. Osan...
  15. P

    onkohan äiti ns " prätkärotsissa" tosiaan noin outo näky ? :D kaupassa....

    on on :D samoin niittirannekkeet ja muut B) täytyy vaan ottaa hyvällä ja nauttia kun saa tilaa hyllyjen välissä ja kirpparilla kun jotkut väistyy kauhuissaan :laugh:
  16. P

    Nyt mä olen "virallisesti" erityislapsen äiti..

    :hug: Kyllä se saa takin tyhjäksi ja miettimään asioita kun oman lapsen kohdalle jotain osuu. Helpotus on suuri kun epätietoisuus väistyy, mutta ei se helpotus silti saa onnesta tanssimaan. Vaikka järki sanoo miten hyvin nyt menee kun asiat etenee, äidin tunteille ei voi mitään. Tunteet omasta...
  17. P

    löysin mieheni netistä, olenko epätoivoinen?

    me ollaan sitten oltu "epätoivoisia", pari vuotta naimisissakin jo :whistle:
  18. P

    Endometrioosia syytä epäillä jo nuorella naisella

    multa poltettiin endoa varmaan 5 vuotta sitten ja hormonihoidolla tehtiin muutamaksi kuukaudeksi vaihde vuodet (ei muuten mitään kivaa), nyt tuntuu taas kivut tulevan... tarttis tehrä jotain...
  19. P

    Mitä odotettavissa? Nestettä korvissa...

    kiitos paljon :flower: Kohta kuukausi kuumeilua ja kitinää ja pahaa oloa takana, alkaa pikku hiljaa väsyttää... pari antibiootti-kuuria takana, eikä pojan olo helpotu. Eli toivoa on suht pikaisesta avusta, kiitos vielä kerran kun jaksoitte valaista asiaa =)
  20. P

    Mitä odotettavissa? Nestettä korvissa...

    eli huomenna ajellaan kuopuksen kanssa keskus-sairaalaan korvapolille kun ei antibiootit tehoa kuumeeseen ja korvakipuihin ja huonoon ruokahaluun ja kitinään ja ja ja mihinkään |O eli onko tulossa putkitus vai mitä tää tarkoittaa? meneeköhän siellä kauan, tekeekö ne jotain jo huomenna vai...

Yhteistyössä