löysin mieheni netistä, olenko epätoivoinen?

  • Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
Aika moni on vissiin sitten epätoivoinen, jos tuo on epätoivoista :D

Mm. mun kolme hyvää ystävääni ja tätini :)

Itse en oo koskaan etsinyt kumppania netistä, enkä varmaan etsikään (ja tälleen naimisissa olevana se olisikin aika arveluttavaa :xmas: ). Netissä oon kyllä tutustunut ihmisiin, ja tavannut heitä irl ympäri maailmaa: osa on ollut aivan ihania ja juuri sellaisia kuin kuvittelinkin, osa taas täysin erilaisia. Siksi en uskaltaisi luottaa siihen, että netissä saamani kuva on oikea. Jotkut kuulemma rakastuvatkin netissä :eek:. Tutustumisen ymmärrän, mutten sitä että seurustellaan ja kihlaudutaan netissä eikä olla koskaan tavattu.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Aika moni on vissiin sitten epätoivoinen, jos tuo on epätoivoista :D

Mm. mun kolme hyvää ystävääni ja tätini :)

Itse en oo koskaan etsinyt kumppania netistä, enkä varmaan etsikään (ja tälleen naimisissa olevana se olisikin aika arveluttavaa :xmas: ). Netissä oon kyllä tutustunut ihmisiin, ja tavannut heitä irl ympäri maailmaa: osa on ollut aivan ihania ja juuri sellaisia kuin kuvittelinkin, osa taas täysin erilaisia. Siksi en uskaltaisi luottaa siihen, että netissä saamani kuva on oikea. Jotkut kuulemma rakastuvatkin netissä :eek:. Tutustumisen ymmärrän, mutten sitä että seurustellaan ja kihlaudutaan netissä eikä olla koskaan tavattu.
ai second life? 4d pohjalta?


 
Mun tytön kummisetä löysi sieltä hellun!
Vielä 5v sit ois musta ollut vielä vähän outoo (mutta ok silti) mutta tänä päivänä ihan sama ku mistä muualtakin helluja löytää :heart:

Ihanaa ku oot löytänyt onnen! :flower:
 
Pääasiahan tässä yleensä on löytyminen.

Ennen agraariyhteiskunnassa oli silloiseen aikaan sopivia tapoja ja käytäntöjä asioiden edistämiseksi. Polkupyörän yleistyminen teknisenä apuvälineenä oli yhteen aikaan kova sana avioliittimarkkinoiden etabloitumisen näkökulmasta tarkasteltuna.

Nyt postmodernimmassa yhteiskunnassa on omat keinonsa ja kanavansa, joiden tarjoamia mahdollisuuksia itse kukin hyödyntää siinä määrin kuin itselle sopii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
ai second life? 4d pohjalta?
Däämn, mä unohdin katsoa sen dokkarin :kieh: (kai se tuli jo?).

Ei, vaan esim. yksi kaveri selitti aina että on varattu, seurustelee, puhui poikaystävästään, yms. Kyseessä mesetuttu ulkomailla, eivät olleet koskaan tavanneet tai jutelleet web-kameran välityksellä. Kosittukin oli. Se oli aika outoa, kuitenkin aikuiset ihmiset kyseessä :). Me muut puhuttiin parisuhteistamme (avio/avoliitoistamme) ja riidoistamme, ja hän totesi että heilläkin oli juuri kamala riita, tms.
 

Yhteistyössä