uskaltaisiko rekisteröityä

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Harmaana oon tänne pitemmän aikaa kirjoitellut ja porukka tuntuu niin mukavalta, että voisi jopa mustaantua. Mutta uskaltaako, kun välillä jotkut saavat täällä niin paljon kakkaa niskaan; syystä ehkäpä mutta silti olisko fiksumpaa pysytellä anonyymina... :)
 
vieras
en uskalla,mulla pari tuttua joiden lempiharrastus kytätä täältä tuttuja ja sit juoruta kakki mitä ne sanoo. ja eipä niille mieleen tuu,etä joku voi kirjotella ihan höpöhöpö juttuja. voishan sitä yrittää kirjotella juttuja mistä ei tunnistais,mutta en ota sitä riskiä että vahingossa lipsahtas jotain. suojelen itteäni
 
uskalla vaan :D Paljon mukavaa porukaa täällä ja kun itse miettii miten tosissaan tän palstailun ottaa, vaikuttaa omaan ja muiden viihtyvyyteen. Jos ottaa kaikki kettuilut vakavasti, puolustaa omaa näkemystään verisesti tuntien ajan yms. ei varmaan viihdy ja voi saada kakkaa niskaan. Osan jutuista kun antaa mennä ohi eikä provosoidu tai ota hernettä nenään jos joku viisas huomauttaa sun kirjoitusvirheistä tai käskee ottaa aamulääkkeet, niin hyvin täällä pärjää :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
uskalla vaan :D Paljon mukavaa porukaa täällä ja kun itse miettii miten tosissaan tän palstailun ottaa, vaikuttaa omaan ja muiden viihtyvyyteen. Jos ottaa kaikki kettuilut vakavasti, puolustaa omaa näkemystään verisesti tuntien ajan yms. ei varmaan viihdy ja voi saada kakkaa niskaan. Osan jutuista kun antaa mennä ohi eikä provosoidu tai ota hernettä nenään jos joku viisas huomauttaa sun kirjoitusvirheistä tai käskee ottaa aamulääkkeet, niin hyvin täällä pärjää :LOL:
Kiitos rohkaisusta! En edes tiedä, milloin kävi niin ,että aloin pyöriä täällä jatkuvasti (enenmmän ku esim. facebookissa). hauskaa porukkaa on kyllä, ja ne (yleensä harmaat) kiukkupäät myös :)
 

Yhteistyössä