Hakutulokset

  1. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    eli ihan mielettömät onnitteut kaikille vauvan saaneille....meidän laskettu aika olisi ollut 2.7.,mutta se vauva jäi tulematta....satuttaa vieläkin,noh onpa tässä tapahtunut paljon...esikoinen muutti omaan kotiin keväällä ja ostettiin moottoripyörä pojan kanssa,joten jos kirkasta keltaista...
  2. V

    Miksi maha on kipeä?

    sama tuli koettua kuusi viikkoa sitten eli ensin lääkkeellinen tyhjennys,mutta kolme viikkoa siitä makasin sairaalassa tiputuksessa ja seuraavana aamuna kaavittiin leikkaussalissa ja nyt on tuosta 2 viikkoa ja vuodan taas paksua tummaa pahanhajuista vuotoa ja alavatsa on älyttömän kipeä,joten...
  3. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    minä taas kävin kurkkailemassa et mitäs tänne ja paljon on tullut lisää....onnea kaikille vaan mutta paljon on myös meitä keskenmenon kokeneita.....minä silloin 3 viikkoa sitten sain tietää että tuulimunaraskaus ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys...noh perjantaina nousi kuume korkealle ja...
  4. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    eli eilen oli sitten se keskeytys ja kaikki meni ihan hienosti hoitivat kätilöopistolla rauhallisesti ja ihanan lempeästi.Silti ajatus ettei ollut sikiötä siellä pussin sisällä jotenkin vähän lievitti tuskaa.Ja olen niin pahoillani kaikkien puolesta joille on sattunut jotain vastaavaa nyt...
  5. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    mukavaa torstaita vaan kaikille ja eilisen ultran tuloksena.....tuulimunaraskaus.Ei meinaa ymmärrys riittää ,että miksi näin,mutta mitä muutakaan voin.Huomenna Kätilöopistolle sellaiseen lääkkeelliseen keskeytykseen.Olo on surullinen sillä lapsi olisi ollut miehelleni ensimäinen.Minullahan jo 6...
  6. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    huomenna olen sitten menossa ultraan viikoilla 6+6 ja jos ei löydy sikiötä pyydän keskeytyslääkityksen samantien......itsellä on rauhallinen olo ja onhan noita mukuloita jo 6........7-22veen välillä.......tää raskaaksi tulo oli jo niin uskomaton juttu että 100% piti olla enää n.5-10% mahikset...
  7. V

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    siis heinämammoihin....eli la.2.7.2008 ja seitsemäs lapsi...ikää itselläni jo 40+.....katsellaan ja kuulostellaan miten menee....
  8. V

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    siis heinämammoihin....eli la.2.7.2008 ja seitsemäs lapsi...ikää itselläni jo 40+.....katsellaan ja kuulostellaan miten menee....
  9. V

    HEINÄKUUN 2008 VAUVAT

    siis heinämammoihin....eli la.2.7.2008 ja seitsemäs lapsi...ikää itselläni jo 40+.....katsellaan ja kuulostellaan miten menee....
  10. V

    koska sikiö näkyy ultrassa????

    eli pussi on jo 8,8 mm mutta eipä näkynyt ketään olevan sisällä.....ja taas viikon kuluttua ultraan.....tuntuu vaan hassulta.....esikoinen vaikeastivammaisena syntyi ja sittemmin menehtyi....sen jälkeen onnellisesti 4 lasta syntyi sitten kohdunulkoinen raskaus joka päättyi siten ,että vasemmalta...
  11. V

    koska sikiö näkyy ultrassa????

    No niin minä nelikymppinen jo siis 6 lapsen äiti luulin että nyt on vaihdevuosioireita............hehee vaan kuinkas minulle vanhukselle kävikään noh raskaustesti näytti plussaa viime maanantaina.......ja ultrassa kävin viime tiistaina jossa näkyi kohdun sisällä pelkkä noin 4,9mm kokoinen...

Yhteistyössä