Hakutulokset

  1. D

    Käytettyjen Emmaljungien (tuplien) hinnat?

    Joo just näin! Cerox 360 on myös vähän leveämmät, mutta senttimäärää en tiedä. Ceroxeja ei enää saa, vaan malli muuttui nitroksi. Mulla on -09 Twin Cerox 360, enkä pois vaihtaisi!! Kääntyvät pienet etupyörät kulkivat myös lumessa ihan ok, paremmin olis toki mennyt isot pyörät, mutta mielummin...
  2. D

    Hei sankokaas miten tekisitte (hääkutsu)

    Meillä oli kuoressa kutsun mukana puolikas a4 (meijän info siis mahtui noin pieneen :)). Oletko esim. varma, että kaikilla vierailla on mahdollisuus nettiin? Isovanhemmat ym...
  3. D

    Turvaistuin naama menosuuntaan vai turvavyöistuin?

    Se on meillä toisena vaihtoehtona. Asia ei ole vielä ajankohtainen, niin en ole vielä täysin paneutunut...
  4. D

    Turvaistuin naama menosuuntaan vai turvavyöistuin?

    Miten tää liittyy tähän?
  5. D

    Turvaistuin naama menosuuntaan vai turvavyöistuin?

    Meillä aika lailla sama tilanne ja aiotaan ostaa pojalle turvavyöistuin ja vaihtaa nykyinen turvaistuin tytölle. Turvavyöistuin siksi, että on edullisempi ja menee koko lapsuuden. Turvaistuin jäisi jossain vaiheessa pieneksi (pää tulisi yli), joten sitten pitäisi taas ostaa uusi istuin...
  6. D

    Uskoville kysymys

    Mun mielestä omatunto on yks esimerkki Pyhästä Hengestä ihmisessä.
  7. D

    Turvaistuin naama menosuuntaan vai turvavyöistuin?

    Turvavyöistuin on vasta n.4v-->, se niiden suurin ero on.
  8. D

    Miten hoidatte lapsen uhmakohtaukset julkisilla paikoilla?

    Nappaan pojan tyynesti kainaloon ja kannan.
  9. D

    Minä en ymmärrä,että tuo kuuden nuoren kuolemaan johtanut kolari on tuon rekkakuskin syy

    Tiedätkö millainen paikka toi on ollut? Siis onko ollut suora tie? Meinaan vaan, jos siinä onkin ollut vähän mutkaa, puita tms. ei välttämättä rekkaa ole näkynyt... Mutta mä en ole perehtynyt asiaan, eli en tiedä onko jossain kerrottu, että on ollut suora tie, eikä näköesteitä.
  10. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Olisko nyt harrastajia paikalla?
  11. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Et yhtään muista missä olisit nähnyt??
  12. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Mun ajatuksena on tehdä mummolle 75v-lahjaksi sukupuutaulu ristipistoilla. Onko kukaan tehnyt? Kuvia tai ideoita asiaan liittyen ottaisin mielellään vastaan :)
  13. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Mun ajatuksena on tehdä mummolle 75v-lahjaksi sukupuutaulu ristipistoilla. Onko kukaan tehnyt? Kuvia tai ideoita asiaan liittyen ottaisin mielellään vastaan :) (Laitan tän saman Mitäs Nyt?-palstalle, kun siellä liikkuu enemmän porukkaa :))
  14. D

    Päivän Maria!

    Tuksu :x
  15. D

    Luottaisitteko tyttölupaukseen?

    En ainakaan tossa tilanteessa. Omalla kohdallani uskoin, koska tytöllä todettiin munasarjakysta rv33.
  16. D

    Lahtelaiset

    Mun tietääkseni ei oo muita kuin Sokos Hotel Seurahuone Aleksanterinkadulla.
  17. D

    apua tarvitaan koiran kanssa!

    Onko teillä tapahtunut perheessä jotain muutoksia? Vauva tai ero esim?
  18. D

    Olisko kenelläkään kokemusta sikiön (munasarja)kystasta?

    Vieläköhän "Elli" seurailet ketjua? Meillä kävi sitten huonoin mahdollinen tuuri kystan kanssa :( Tyttö alkoi kolmisen viikkoa sitten olla itkuinen ja kuume nousi 40°. Vein tytön päivystykseen, josta meidät otettiin sisään. Sairaalassa alkoi ripuli, joten menimme infektio-osastolle...
  19. D

    Pienen lapsen pahat (isot) palovammat, miten parantuneet?

    Ihan hyvää kuuluu! Pojalle tehtiin torstaina ihonsiirrot ja näyttäis siltä, että kaikki on lähteneet kiinnittymään. Torstaina on hakasten poisto, silloin näkee varmasti, onko kaikki kiinnittyneet, vai hylkiikö joku siirre.

Yhteistyössä