Hakutulokset

  1. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Tuhannesti onnea Leinikki!!! pidetään peukkuja että kaikki menee hyvin! :flower: :flower: :flower: Täällähän alkaa rivit harveta. Taidan jäädä ihan yksin listoille roikkumaan... Mitenkään en usko tärppiin, kun kiireitten ym. vuoksi otollinen aika jäi aika tarkkaan hyödyntämättä tässä...
  2. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Onnea maaruselle! :flower: :flower: :flower: Pidetään peukkuja pystyssä! Tervetuloa joukkoon jonniina :wave: Minä tein myös ensimmäisen ovulaatiotestin. ehkä vähän turhan aikasessa vaiheessa kiertoa (kp9/28-30) mutta ajattelin että turha niitä on näin eka kerralla säästellä kun ei ole...
  3. M

    Tiputtelu ja raskauden mahdollisuus?

    Kiitoksia kaikille vastauksista! :flower: Taidanpa nyt tehdä niin, että yritän vielä luomuna kierron pari. Jos ei vieläkään tärppää niin sitten sukkana gynelle tutkituttamaan nuo hormonit. Tässä iässä on turha tuhlata aikaa ja odotella vuotta jos apu olisi helposti saatavilla jo heti...
  4. M

    Tiputtelu ja raskauden mahdollisuus?

    En tiedä mahtaako kysymys kuulua tälle palstalle, mutta kaiketi täällä pyörii niitäkin, joilla on jo raskaudesta aikaisempaa kokemusta :) Minulla esikoisen yritys käynnissä ja 3. yrityskiertoa mennään. On vaan mietityttänyt tuo ainainen tiputtelu ennen menkkoja, että onko raskauden...
  5. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    ..............Perjantai 16.5.2008................ Tatyana...................13/28-30...............yk3.........2.GLA-kierto Muumimuu..............5/28-30...................yk3.........2.GLA-kierto maarunen..............27/32-49..............yk2.........1.GLA-kierto...
  6. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Tatyana: Mulla on jännät päivät vasta kaukana edessäpäin. Ts. menkat sieltä taas tupsahti ja vielä etuajassa mokomat :kieh: Asiaa ei tietenkään yhtään auta se, kun kuulin tuossa juuri, että miehen sisko on raskaana. Yritys meillä on aloitettu suunnilleen samoihin aikoihin (sisko ei sitä tiedä)...
  7. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Glandin25:ssa on purasruohonsiemenöljyä, eli öljy on otettu eri kasvista kun helokkiöljykapseleissa. Mutta ero mun tietääkseni on siinä, että purasruohossa GLA:ta on huomattavasti enemmän kun helokissa, joten niitä kapseleita ei tarvi syödä niin montaa (viisaammat korjatkoon). Onko se sitten...
  8. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Kiitos tiedosta Gilmore! Enpä ollut tuosta kuullutkaan aikaisemmin vaikka netistä olen tietoa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta raskautumiseen liittyvästä kaivellutkin. Pitääpä tästä lähin lopettaa glandinit ovikseen. Toivottavasti en ole nyt pilannut mahiksiani tässä kierrossa... :(
  9. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Moi kaikille tasapuolisesti! Meikäläinen ei ole minnekään kadonnut, olin vain reissussa enkä päässyt koneelle (ihan hyvä hiukan jäähdytellä tätä kuumeilua välillä ja saada ajatukset ihan muualle :p ) Niin noista annosteluista sen verran, että minä olen ottanut koko kierron ajan kaksi...
  10. M

    GLANDIN-25:n käyttäjät

    Kirjoittelinkin jo tuolla nibblerin aloittamassa ketjussa. Minä ilmoittaudun mukaan! Menossa yk 2 (kp 17/30) ja ensimmäinen varsinainen (siis glandinia kierron alusta lähtien) GLANDIN25-kierto.
  11. M

    Siis kattokaa nyt tätä (lisää mainostusta ja ihmettelyä)

    GLANDIN25:n käyttäjä olen minäkin. Kävin heti ostamassa sitä luontaistuotekaupasta, kun luin tuosta ruotsalaisten kokeilusta joltain keskustelupalstalta. No, meikäläinen nyt on jo muutenkin ottanut kaikki keinot heti alusta lähtien käyttöön, greippimehut sun muut. Kun on tuota ikääkin jo niin...

Yhteistyössä