Moi kaikille tasapuolisesti! Meikäläinen ei ole minnekään kadonnut, olin vain reissussa enkä päässyt koneelle (ihan hyvä hiukan jäähdytellä tätä kuumeilua välillä ja saada ajatukset ihan muualle
)
Niin noista annosteluista sen verran, että minä olen ottanut koko kierron ajan kaksi glandinia päivässä tehon maksimoimiseksi. Lisäksi otan E-EPA-kapseleita yhden päivässä rasvatasapainon vuoksi, foolihappoa (sitä kaikkein tehokkainta) ja monivitamiinia jossa ei ole a-vitamiinia. Että pientä pillerismiä ilmassa...
Ai niin, ja lisäksi olen juonut greippimehua ainakin lasin päivässä. Miehelle en ole kehdannut edes kertoa näistä kotkotuksista, se kun on sitä mieltä ettei oteta mitään stressiä tästä vauva-asiasta. Eipä stressata ei, heh!
Noista hinnoista sen verran, että minä ostin GLANDIN25:t luontaistuotekaupasta ja muistaakseni 60 kpleen paketti maksoi 22 euroa. Isompaa en viitsinyt ostaa, kun ajattelin että jäävät sitten loput käyttämättä...toivossa on hyvä elää...
En sitten tiedä, pitäiskö nuo glandinit lopettaa ovulaation jälkeen. Siitä kai ollaan montaa mieltä, onko haitallisilla aineilla mitään vaikutusta sikiöön/raskauteen ennen plussausta. Ilmeisesti 5.stä raskausviikosta eteenpäin vasta alkavat olla ne kriittiset ajat käsillä. Kyllähän monet juo alkoakin ennen kuin tietävät olevansa raskaana. Saati sitten jos käyttää jotain lääkkeitä. No, kukin tekee niin kuin parhaaksi katsoo. Minä olen ajatellut asian niinkin, että jos oikein stressaan kaikesta "kielletystä" jo ennen plussaa, niin ei sitä koskaan tulekaan. Että olen viiniä juonut ihan hyvällä omallatunnolla. Tosin määrän olen jättänyt siihen yhteen-kahteen lasilliseen. Niin ja haitallisia lääkkeitä (=buranaa tms.) en ole käyttänyt yritysaikana ollenkaan. Mites muut? Elättekö te jo nyt niin kuin olisitte raskaana?
Joko te muut tikuttelette ovista? Minä ajattelin ensi kierrossa aloittaa senkin niin tietääpä ainakin, ovuloinko ollenkaan (siis siinä tapauksessa ettei nyt tärppää).
maarunen : Eipä täällä mitään erikoisia oireita ole. Sitä paitsi toivon ettei mitään tulekaan, ne tietää kumminkin menkkojen alkamista!! :kieh: Mulla vähän sekottaa normaalioireiden havainnointia sekin kun syön Teroluteja kierron loppupuolella tiputtelun takia ja nehän aiheuttaa vähän menkkaoireiden kaltaisia oireita. Joten tässä kierrossa ainut havaittava "raskausoire" taitaa olla se, jos menkat (toivottavasti) jää tulematta.
Menkkoja odotellessa (kiertopäivää 24/30 mennään)... B)