moikka,
Me on yritetty 7 kiertoa ja GLA:ta oon ottanut joka päivä jo 8 kk. Tästä ketjusta vasta kauhukseni ymmärsin, että tuo onkin saattanut olla syy miksi sitä plussaa ei ole meille kuulunut.
Nyt on jotenkin vedätetty olo, vaikkei kukaan ole käskenyt yrittämään tuon avulla. GLA on yhdessä ruokavalion kanssa auttanut hirveesti mun pms:iin, niin luulin että se on vaan hyvä hormonitoiminnan kannalta. Niin lukee ainakin Efamolin purkissakin, hormoonitoiminnan tasapainottamiseen. Ei mitään varoitusta raskauden aikaisesta käytöstä tms. Mulla on kuitenkin muutamassa kierrossa ollut olo, että olis saattanut olla kemiallinen raskaus, joka ei ole kestänyt (tiedän, vauvakuumeisilla on varmaan joka kierrossa sellainen olo... mulla ei kuitenkaan aina ole ollut). Lisäksi kahdessa eri kierrossa on kierron alkupuolella lauennut järkyttävät menkkakrampit ilman yhtään mitään vuotoa, toiset oli niin pahat että menin tosi huolestuneena gynelle (joka ei löytänyt mitään erikoista). Ne krampit ei ole selittyneet millään paitsi nyt tästä ketjusta löytyneellä tiedolla, että nuo kapselit saattaa aiheuttaa kohtulihaksen supistelua. Se täsmäisikin hyvin, sillä myös mun menkkakivut on pahentuneet ja pitkittyneet yhdestä päivästä kahteen: nyt menee jo kaks päivää sängynpohjalla tuskissaan.
En tiedä olisko ollut turvallisempaa luopua noista kapseleista pikku hiljaa, mut mulle tää ketju oli niin hätäännyttävä, että lopetin saman tien kp 2. Joka tapauksessa ne kehon rasvahappovarastot on ehtineet jo palautua hyvin kun syyskuusta noita käytin päivittäin, alkuun vielä kaksinkertaisen ennoksen (kuten purkissa lukee). Iho mulla on parantunut hirveesti ja kuten sanoin, pms samoin. Mut tuo supisteluvaara ei vaan mulla nyt sovi kuvioon, kun yli puoli vuotta on jo turhaan plussaa odotettu. Todella kannattaa varmaan käyttää tuota vain alkukierrosta ja jos ei ala plussaa kuulumaan, kokeilla vaihteeksi ilmankin. Ei oo tarkoitus maalata piruja seinille, varsinkin kun ketjussa on jo hienoja tuloksia. =) Mutta jos yrityksessä kestää kauemmin ja varsinkin jos on jotain omituisia "kuivakramppeja" niin kuin mulla niin henk. koht. vaan ehdottaisin yritystä hetken aikaa ilman näitä "lisätehoja"!
Toivottavasti meillä kaikilla tärppää pian. :wave: