Hakutulokset

  1. T

    Kokemuksia suonikohjuleikkauksesta toipumisesta??

    Minulla operaatio pikapuoliin tulossa ja jännittää, kuinka kipeä sen jälkeen olen. Pahat kohjut molemmissa jaloissa ja leikkaus tehdään perinteiseen tyyliin. Kaksi lasta on kotihoidossa ja toista vielä imetän, mietin vain kuinka pärjään kun mies joutuu parin päivän jälkeen töihin ja pärjäänkö...
  2. T

    Otatteko possulunssarokotteen

    ...lapsillene ja miksi/miksi ei??
  3. T

    Uusimman kaksplussan "nyt kiehuu yli" -artikkeli

    Mikä saa 10-kuukauden ikäisessä kiehumaan? Minulla ei ole kunnolla mennyt hermo kuin vasta yli 2-vuotiaan uhmakohtausten kanssa.
  4. T

    Uusimman kaksplussan "nyt kiehuu yli" -artikkeli

    ..oli mielestäni sinänsä ihan hyvä, varsinkin lukijakommentit, PAITSI tämä viimeinen Pihla 1 lapsi 1 vuotta. En itsekään ollut hermostunut kertaakaan lapseeni kun hän oli 1-vuotias ainokainen. Nyt, kun lapsia on 2 ja molemmat kotihoidossa, on tilanne tyystin erilainen, ja valitettavasti on...
  5. T

    Klexane-hoito ja raskaus

    Täällä myös yksi joka liittyy joukkoon tummaan ja on ollut helpottunut vastauksista :) Menossa rv 10 ja sain peräkkäisinä päivinä 2 pinnallista tulppaa samaan jalkaan -> klexanea pistämään vaan, koska riski syvään tulppaan on suuri (mojovat suonikohjut, 2. raskaus ja sukurasite). Tieto lisää...
  6. T

    Vaunut mukaan?

    Oukei kiitoksia paljon vastauksista! :) Mites vielä matkatavarat, onko niin että 10 kg/hlö eli taaperolle saa ottaa myös 10kg? Löytyisi varmaan myös jostain lomalentosivuilta nämä tiedot, mutta pannahinen kun eivät suostu aukeamaan... :headwall:
  7. T

    Vaunut mukaan?

    Olemme lähdössä reilun vuoden ikäisen kanssa toukokuun lopussa mallorcalle ja haluaisin ottaa "hyökkäysvaunut" mukaan, koska neitimme nukkuu päikkärit ainoastaan ulkona ja rattaisiin ei saa kunnon vaaka-asentoa. Onko kenelläkään tietoa kuinka lentoyhtiö asiaan suhtautuu? Loppujen lopuksi vaunut...

Yhteistyössä