Hakutulokset

  1. W

    Onko kukaan kuljettanut 6,5kk lasta pyöränistuimessa?

    Ei ole sellaista mallia, että sais kallistettua :|, mut taidan kokeilla miten käy. Tarkoitus ei kyllä olekaan mitään monien kymmenien kilometrien lenkkejä heittääkään :D . Kunhan tossa mummolassa tai keskustassa käydään alle parin km säteellä.
  2. W

    Onko kukaan kuljettanut 6,5kk lasta pyöränistuimessa?

    Tyttö on nyt siis 6,5kk ja osannut istua itse jo kuukauden päivät. Tekis niin mieli viedä tyttöä pyörällä... Teenkö väärin?!?
  3. W

    Profylactin "valmistuksesta"

    pitääkö tuo kyseinen korvike aina valmistaa niin vaikeasti? Sitäkö ei tosiaan voi esim. tehdä jääkaappiin valmiiksi ja vaan lämmittää kun tarvii? Miten te muut olette tehneet? Olen vasta "aloittelija" tässä erityiskorvike asiassa ja ainakin vielä noudattanut kiltisti purkin ohjeita... :ashamed:
  4. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Tiesin, et ne on kalliita mut huh,huh :kieh: ! Sitten, jos ostan niin käy tietty sillai et tyttö ei sittenkään syö pullosta tai tuo korvike ei käy tms. :(
  5. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Mua on jo pitkään kiinnostanut kokeilla erityiskorviketta, mut tytteli ei ymmärrä pullon päälle. Nyt tosin EHKÄ löyty pullotutti, josta saattais syödä (ainakin eilen onnistu)! Erityiskorviketta siksi, että epäilen tytön oirehtivan jostain muustakin mitä mä syön...?! Sais tällä tapaa ehkä...
  6. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Kiitti, ahmutar =) ! mitähän se maksaa? Tyttö on "vasta" 4,5 kk.
  7. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Niin siis tarviiko reseptin vai voinko vaan hakee? haluaisin kokeilla, kun tuota silent refluksi vaivaa on, vaikka olen maidottomalla ja kananmunattomalla dieetillä. Tyttö sai ainakin maidosta ihoreaktion. Allergiatesteihin aika vasta elo-syyskuussa.
  8. W

    2 kk ja yöunien pituus!

    Meillä vaihtelee yöt tosi paljon. Melkein joka yö on erilainen. Neiti nukkuu 3-6 h ja sit herää syömään. Meillä tyttö rintaruokinnalla ja syö päivisin+iltaisin 2-3 h välein.
  9. W

    Antaako syödä nyrkkiää?!?

    Ok, hyviä tarinoita :D ! Kiitän :hug: ! Enpä siis huolestu, et tytöstä peukunimijä välttämättä tulis tuon imeskelen seurauksena.
  10. W

    Antaako syödä nyrkkiää?!?

    Meillä tyttö (rintalapsi) 2kk ja alkanut nyt imemään nyrkkiään. Tuttia ei osaa syödä. Yritetty kyllä on, mutta pullauttaa sen aina pihalle kielellään, jos tutin edes saa suuhun asti. Monesti vaan yökkäilee, kun tutua tarjoaa. Nälkä ei neidillä ole, vaan nyrkki hakeutuu suuhun, vaikaa olisimme...
  11. W

    Silent refluksista/ylireagointiako?! vol. 2

    Kiitos kommenteista!!! Tällä kertaa tuntu, et ne neuvolassa edes vähän ymmärsi mun huolen ja murheen. Olin kyllä sisuuntunut täällä lukemistani keskusteluista et en päästänyt neuvolatätiä helpolla. Gavisconia nyt sitten hain...kokeillaan edes. Viidesti 1ml per päivä. Kuukauden päästä...
  12. W

    Silent refluksista/ylireagointiako?! vol. 2

    Silent refluksista vol.2:ssa oli lainaus, joka olisi voinut olla mun kirjoittama meidän tytöstä (2kk)! Olen tänään menossa neuvolaan ja sain taas lisää varmuutta näistä keskusteluista siihen, että otan JÄLLEEN KERRAN (!!) neuvolatätin kanssa puheeksi tämän asian. Olemme lääkärilläkin olleet ja...

Yhteistyössä