Hakutulokset

  1. W

    Onko kukaan kuljettanut 6,5kk lasta pyöränistuimessa?

    Ei ole sellaista mallia, että sais kallistettua :|, mut taidan kokeilla miten käy. Tarkoitus ei kyllä olekaan mitään monien kymmenien kilometrien lenkkejä heittääkään :D . Kunhan tossa mummolassa tai keskustassa käydään alle parin km säteellä.
  2. W

    Onko kukaan kuljettanut 6,5kk lasta pyöränistuimessa?

    Tyttö on nyt siis 6,5kk ja osannut istua itse jo kuukauden päivät. Tekis niin mieli viedä tyttöä pyörällä... Teenkö väärin?!?
  3. W

    Profylactin "valmistuksesta"

    pitääkö tuo kyseinen korvike aina valmistaa niin vaikeasti? Sitäkö ei tosiaan voi esim. tehdä jääkaappiin valmiiksi ja vaan lämmittää kun tarvii? Miten te muut olette tehneet? Olen vasta "aloittelija" tässä erityiskorvike asiassa ja ainakin vielä noudattanut kiltisti purkin ohjeita... :ashamed:
  4. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Tiesin, et ne on kalliita mut huh,huh :kieh: ! Sitten, jos ostan niin käy tietty sillai et tyttö ei sittenkään syö pullosta tai tuo korvike ei käy tms. :(
  5. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Mua on jo pitkään kiinnostanut kokeilla erityiskorviketta, mut tytteli ei ymmärrä pullon päälle. Nyt tosin EHKÄ löyty pullotutti, josta saattais syödä (ainakin eilen onnistu)! Erityiskorviketta siksi, että epäilen tytön oirehtivan jostain muustakin mitä mä syön...?! Sais tällä tapaa ehkä...
  6. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Kiitti, ahmutar =) ! mitähän se maksaa? Tyttö on "vasta" 4,5 kk.
  7. W

    tarviiko apteekiin korvikkeeseen reseptin?

    Niin siis tarviiko reseptin vai voinko vaan hakee? haluaisin kokeilla, kun tuota silent refluksi vaivaa on, vaikka olen maidottomalla ja kananmunattomalla dieetillä. Tyttö sai ainakin maidosta ihoreaktion. Allergiatesteihin aika vasta elo-syyskuussa.
  8. W

    2 kk ja yöunien pituus!