Hakutulokset

1. N

Rv40+1 synnytystä odotan

Tässä nyt odottelen, millon syntyy. Nyt rv40+1. Tänään terkkari katsoi kohdunsuun ja oli reilun 2,5 cm auki. Runsasta limaneritystä on ollut (terkkarin mukaan limatulppaa), kanavaa 1cm jäljellä. Terkkarin sanoi, että loppukanavan pois meno ja avautuminen uudelleen synnyttäjällä voivat tapahtua...
  2. N

Joulukuiset -07 syyskuussa

Moi pitkästä aikaa!! En ole saanut aikaiseksi kuulumisia kirjoitella tänne... TUolla "mitäs nyt" - osiossa oon käyny lukemassa juttuja, mutta tänne en ole jostain syystä eksynyt. Meilä menee hyvin. Yösyötöt ovat jääneet, lukuun ottamatta klo5 pullosyöttöä. Tyttö ryömii vinhaa vauhtia ja osaa...
  3. N

LEHMO (Kontiolahti)

kiva, että joku löyty heti =) Odotan innolla viestiä :laugh:
  4. N

LEHMO (Kontiolahti)

Moi! Olemme todennäköisesti muuttamassa Kontiolahden Lehmoon, enkä tunne Lehmoa enkä lehmolaisia. Uusia ystäviä olisin sieltä suunnalta vailla. Olen 26-vuotias ja tytöt ovat 3.v ja 8kk. Laita yv:tä, niin tutustutaan! :)
  5. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

:heart: Voi ihanaa kimallus, että masuvauva voi hyvin!! Miten sulla muuten näin aikseen ultra oli? Kävitkö yksityisellä?
  6. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

kimmallus Sinä pääset ajoissa ultraan. Miekin haluun... Mulla ultra vasta n. 3 vko:n päästä. Kerro sitten meille , miten ultrassa meni :)
  7. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

kuupas Odotan nyt kolmatta lasta ja mulla ei ole ollut missään raskaudessa alussa muita oireita kuin hirvittävä väsymys. Voisin vaan nukkua... Kohdun kasvukivuista en ole kuullutkaan. Esikoisen raskaudessa ei ollut vaivoja (tosin raskausmyrkytys tuli, mutta oireettomana). Tässä jouluvauvan...
  8. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

onneksi ette kimallus kuitenkaan kuukautta joutunu osastolla olemaan :laugh:
  9. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

sannis iltasanomien sivuilla oli juttu siitä
  10. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

Linda Lampeniuskin odottaa vauvan syntyvän helmikuussa :) Tiiä vaikka joku meidän ketjussa onkin Linda :laugh:
  11. N

Joulukuiset -07 Heinäkuu

Mukava heinäkuuta! Onnea upan tytölle! Viime viikolla oli 6kk neuvola. Tytön painokäyrä laskee kuin lehmänhäntä, vaikka ei vielä etes liiku. Ja nyt myös pituuskäyrä on alkanut lähteä alamäkeen. Painoa tytölle on tullu toukokuusta vain 200g... Tyttösen mitat olivat 7145g ja 69,8cm. Normaalisti...
  12. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

ONNEA laura sinikka ja lilleriina meidän puoli vuotiaille söpöliineille :heart: Nyt vielä kun mixtuuran tyttö saadaan puolen vuoden ikään, niin sitten kaikki puoli vuotiaita, ja osa jo 7kk....
  13. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Moi pitkästä aikaa! On jääny koneella istuminen ihan minimiin. Oon ninittäin ollu ihan älyttömän väsyny. Tuossa jo sivulla 4 asiasta vähän vihjailin, mutta ei tainut kukaan sitä huomata... Eli meille tulee vauva :heart: Laskettuaika kuukautisten mukaan on 10.2. Ultrassa tosin en vielä käyny...
  14. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

katjuzka: Oltiin Gabriellalla. Helsinki-Tukholma-Helsinki. Oispa ollu hassu juttu, jos samassa laivassa oltas oltu =) Nyt menen nukkumaan, öitä! :)
  15. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

+ ;)
  16. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Terveisiä Tukholman risteilyltä! Esikoisen ja kaverini kanssa olin reissussa. Onnistunut reissu. Ihana oli tulla kotiin ja päästä taas kahden vuorokauden taon jälkeen suukottelemaan vauvelia :heart: Nukahtamisesta. Meillä vauva on alusta asti nukahtanut omaan sänkyynsä. Tutti suuhun, peitto...
  17. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

5kk mitat: 68,4 cm, 6980g raisu: "Illalla kävikin sitten yöunille jo klo 18 ja porskutti yhtä kyytiä klo 8:aan asti." Siis eikö poitsu syönyt koko tuona aikana?? Loppuisipa täälläkin suunnalla yö syönnit pian. Inhoan yöllä heräämistä! suzyco: Löytykö uusi koti? Mulla on kova muutto...
  18. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Moi! Miten ois, jos perustettas oma kerho?? Ei ulkopuoliset pääsis lukemaan meijän viestejä...
  19. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

ONNEA PUOLI VUOTIAALLE ALISALLE!!! :flower: Perästä tullaan :D
  20. N

Joulukuiset-07 KESÄKUU

Joulukuiset 07 : 1.12. suzyco - tyttö Mötkylä - poika Nann78 - tyttö- Espoo - 2.lapsi 3.12. upa - tyttö 7.12. nisba 32.v - poika - Vantaa - 2.lapsi 11.12. piklu - poika 12.12. raisu 25.v - poika - Keski-Suomi sannis - poika 14.12. joulutähti - tyttö - Savo...

Yhteistyössä