Emma on päivällä hereillä 2-4 tuntai kerrallaan. Lyhimmät ajat sijoittuu aamuun ja tuo neljän tunnin pätkä valvotaan ennen yöunille menoa.
Löysin Emmalle uuden suosikkisoseen! Kiivi-päärynä! Tyttö tykkää siitä iha höperönä
aluksi olin tosi epäluulonen ton soseen suhteen, mutta onneksi kokeilin. Tai no eihän tuo ole ihme, että Emma kiivistä tykkää, kun oon koko raskaus- ja imetysajan syöny paljon kiiviä.. taitaa olla siis tytölle tuttu maku!
Mies lähti eilen taas toiselle paikkakunnalle töiden takia. Tämä reissu on kesä pisin (8päivää), mutta onneksi myös viimeinen! Oon eilen pitäny perinteisen teen vain pakolliset kotityöt -päivän, kuten aina kun mies lähtee. Tänään piti sit ottaa itteään niskasta kiinni ja siivota kaikki eilisen sotkut.
Kaupan lihasoseet haisee tosi kummalliselle..
mutta oon niitäkin emmalle antanu ja hyvinhän tuo on syönyt. Oon ajatellut, että hyvä jos tottuu syömään sekä itsetehtyjä että kaupan soseita. Eipähän sitten tule ongelmia, jos ei jostain syystä pysty/ehdi itse soseita tekemään. Marja ja hedelmäsoseet oon tosi ostanu kaikki valmiina..
Emma syö tuossa 00-07 kerran tai kaksi. Tavallaan siis kolme kertaa yössä. Eli meillä näin: iltatissi ja nukkumaan klo 19-20
itse menen nukkumaan ja yleensä Emma niihin aikoihin herää ja syö n. klo 12
yösyönti klo 3-4
Emma herää ja saa aamumaidon klo 6-7, joskus torkahtaa tämän jäkeen vielä hetkeksi, mutta ei läheskään aina (viimeistään kasilta sit ylös)
Se on vähän että mitkä kaikki noista laskee yösyötöiksi... mutta vain kerran yössä joudun asiakseen heräämään syötön takia.