Hakutulokset

1. T

Pahin haju, minkä olet haistanut?

Siis ihan eläviä palaneita ihmisiä jouduin haistelemaan töissä.
  2. T

Pahin haju, minkä olet haistanut?

Palanut ihminen
  3. T

Mitäs tykkäätte tästä talomallista?

hauskoja kommentteja tänne tullu päivällä. Mut mitä mieltä iltapalstailijat? :) :wave:
  4. T

Ei, meille ei ole tulossa tätä taloa, eikä mitään muutakaan. Meille on juuri valmistunut täysin erilainen talo. Kyselin vain mielipiteitä huvikseni :D
  5. T

No olipa kyllä tosi kärkkäästi sanoen.. :laugh: Pakko myöntää, että en ihan ymmärtänyt ajatuksenkulkuasi jokivarsista rikkaruohoon. Että tuollaista taloa ei saa rakentaa jos sitä ei tee rauhalliseen paikkaan (ts. satojen kilometrien päähän kaupungeista) ja jos pihalla ei kasvata pottua ja...
  6. T

Saanko kysyä, että mihin sinun mielestäsi eteisen pitäisi avautua? Muualla maailmassa ovesta mennään suoraan olkkariin, siis ilman eteistä. Suomessa ruukaa se eteinen olla siinä välissä.. Ainakin yleensä.. :saint:
  7. T

minä tykästyin tuohon malliin, 'pienillä' muutoksilla tosin. Nuo isot ikkunat on kivat, vaikka en yleensä akvaarioista tykkääkään. (niitä muuten näkee täällä kaupungissa paljon, niitä akvaarioikkunoita)
  8. T

vajaat 250 000 oli tuolla hintaa.
  9. T

http://www.mammuttihirsi.fi/DowebEasyCMS/TestiPopUp.aspx?pr=MV4 Toivottavasti onnistui linkitys. :xmas:
  10. T

Ottakaapa kuva keittiöstänne NYT! ja laittakaa tänne

Sanon kiitos, jos tarkoitit mun keittiötä. :D
  11. T

Noista keittiö ym kuvaketjuista...

Varmaan huomasitte, että mun keittiössä riittää sotkua. Varmaan huomasitte myös sen, että mun ei tarvi nolostella sitä sotkua. Mun keittiöni se on ja pidän sitä tasan siten kun itse haluan. :kieh: Sitten nolostelisin, jos tekisin jonkun toisen keittiöön samanlaisen sotkun. :ashamed: Sotkun...
  12. T

Mää mietin, että mikä hitsin sini-vihreäruudullinen osio... :laugh: Piti oikein katsoa kuva uudestaan. Ainut ruudullinen on tuo miehen paita ja sekin on vaaleanpuna-vihreäruudullinen! Mut herkku kyllä. :D :D :heart:
  13. T

Meidän kylppäri. (turhia kuvia, ihanaa...)

Joku jo huomasi puuttuvat listat. Pitäisiköhän mun ottaa kuva niistä kun ne makaa tuossa olohuoneen lattialla voidakseni todistaa, että kylppäri on saamassa listat kattoon. :ashamed: (eihän me olla asuttu tässä kuin vasta reilu vuosi...) :saint:
  14. T

Pakko tunnustaa, mutta tää kuva on jo muutaman päivän vanha. Tällainen sotku meillä on kuitenkin päivittäin.. :kieh:
  15. T

Tuossa oven edessä oli matto, mutta otin se pois ihan käytännön syistä. Märkä, haiseva paksu matto ei ole kovin viehättävä.. :D
  16. T

Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:
  17. T

Vähän on huonoja kuvia, mutta kertokaa mitä tykkäätte tästä huoneesta ja antakaa vinkkejä esim, verhoihin! B)
  18. T

Laittakaapa JOULUISIA KUVIA KOTOANNE :)

Aitoa hirsiseinää on meillä. Me like! =) Maalatkaa ihmeessä vaaleaksi, antaa valoisuutta kovasti!
  19. T

Laittakaapa JOULUISIA KUVIA KOTOANNE :)

eipä oo tullu kyllä paljon joulua laitettua, nyt jälkeenpäin oikein harmittaa vaikka tietääkin ettei ois jaksanutkaan. :/ B) muoks. lisää kuvia: Ja vielä vastavetona joulukattauksille: jouluvessa. :D
  20. T

Melkein meni hermot ruokakaupassa.

:laugh: :laugh: Ap:n tyyli kirjoittaa on loistava! Itsekin mustaa huumoria ja sarkasmia viljelen. Niinhän se on, että indigoäideistä syntyy indigolapsia, eihän kissakaan voi koiraa synnyttää. :xmas:

Yhteistyössä