Meidän kylppäri. (turhia kuvia, ihanaa...)

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ihana kylppäri...jos tarkotat tohon ammeen yläpuolelle ikkunaan niin en laittais ollenkaa verhoa... ihanat bnoi seinälaatat
Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:
Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:
Ei kun nimenomaan noin on hyvä, valkoisilla seinillä tuo olis liian vaalea. Aivan ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:
Minun mielestä tuo ei verhoja kaipaa. Sen sijaan voisin laittaa jonkun maton lattialle.

Kiva kylppäri, ihana amme, vaikkei värit olekkaan juuri semmoiset kuin minä laittaisin.
Tuossa oven edessä oli matto, mutta otin se pois ihan käytännön syistä. Märkä, haiseva paksu matto ei ole kovin viehättävä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
ihana kylppäri...jos tarkotat tohon ammeen yläpuolelle ikkunaan niin en laittais ollenkaa verhoa... ihanat bnoi seinälaatat
On ihanat mutta mulla vois olla sama pelko että rupeis kaduttaa ja kyllästyis ajan kanssa...mä havittelen sitte tulevaisuudessa valkoset seinät ja harmaat lattiat.. mutta on toi oikeesti ihana. =)

Vieras
Ihan kivan näköinen, mutta seinät jotenkin vähän tympeet. Ois tarvinnut jonkin isomman kuvion tms. Itse kyllästyisin noihin tosi nopsaan.
Ikkunaan sopis esim. valkoinen puusäläkeihdin.

Yhteistyössä