Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ihana kylppäri...jos tarkotat tohon ammeen yläpuolelle ikkunaan niin en laittais ollenkaa verhoa... ihanat bnoi seinälaatat
Ei kun nimenomaan noin on hyvä, valkoisilla seinillä tuo olis liian vaalea. Aivan ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:
Tuossa oven edessä oli matto, mutta otin se pois ihan käytännön syistä. Märkä, haiseva paksu matto ei ole kovin viehättävä..Alkuperäinen kirjoittaja Yamini:Minun mielestä tuo ei verhoja kaipaa. Sen sijaan voisin laittaa jonkun maton lattialle.
Kiva kylppäri, ihana amme, vaikkei värit olekkaan juuri semmoiset kuin minä laittaisin.
On ihanat mutta mulla vois olla sama pelko että rupeis kaduttaa ja kyllästyis ajan kanssa...mä havittelen sitte tulevaisuudessa valkoset seinät ja harmaat lattiat.. mutta on toi oikeesti ihana. =)Alkuperäinen kirjoittaja Työ--Myyrä--:Onko oikeasti ihanat? Mua on alkanu vähän kaduttaa nuo laatat, ovat täysin erilaiset mitä aluksi suunnittelin.. Suunnittelin siis valkoisia seiniä ja hiekanväristä lattiaa. Mut pakko oli ostaa heräteostoksena kun maksoivat vain 10 euroa neliöltä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ihana kylppäri...jos tarkotat tohon ammeen yläpuolelle ikkunaan niin en laittais ollenkaa verhoa... ihanat bnoi seinälaatat
Toi mullakin osui silmään ja seinien vähän tympeä väri. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja joo:listat vois kyllä laittaa katon rajaan, on vähän epäsiisiti.. tunnelmaltaan kiva - ehkä vähän kylmä.
meil on samaAlkuperäinen kirjoittaja aletheia:Toi amme on mahtava!!! Haluu kans!