Jotenkin huvittaa, kun porukka pistää kuvia, ja sitten nolostelee kun ei oo siivottu ja on niin sotkuista, kuitenkaan kuvissa ei näy yhtään mitään sotkua, ei ensimmäistäkään murusta pöydällä tai unohtunutta maitotölkkiä! Et missä ne sotkut sit on?
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jotenkin huvittaa, kun porukka pistää kuvia, ja sitten nolostelee kun ei oo siivottu ja on niin sotkuista, kuitenkaan kuvissa ei näy yhtään mitään sotkua, ei ensimmäistäkään murusta pöydällä tai unohtunutta maitotölkkiä! Et missä ne sotkut sit on?
Jotkut siivoo ne murut heti syömisen jälestä pois, tosin en minäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Jotenkin huvittaa, kun porukka pistää kuvia, ja sitten nolostelee kun ei oo siivottu ja on niin sotkuista, kuitenkaan kuvissa ei näy yhtään mitään sotkua, ei ensimmäistäkään murusta pöydällä tai unohtunutta maitotölkkiä! Et missä ne sotkut sit on?
ne oli siivonneet ennen kuvaamista , vaikkei myönnä
Mutta jos ei näy sotkua, eikä sotkuisuutta nolostele, niin...?Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:En mä enää muista millaset keittöt kelläkin. Mut jos ei näy yhtään mitään sotkua, niin ei kai se köökki silloin voi olla sotkuinen? Vai onko se sitten siisti vain sen jälkeen kun on juuriharjalla kuurattu katosta lattiaan?
No mun pointti oli juurikin se, että kun jotkut nolostelee, kun on niin sotkuista, vaikkei oikeesti edes oleAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mutta jos ei näy sotkua, eikä sotkuisuutta nolostele, niin...?Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:En mä enää muista millaset keittöt kelläkin. Mut jos ei näy yhtään mitään sotkua, niin ei kai se köökki silloin voi olla sotkuinen? Vai onko se sitten siisti vain sen jälkeen kun on juuriharjalla kuurattu katosta lattiaan?
Keittiöissä ei mitään vikaaAlkuperäinen kirjoittaja niin:Usea kuvakin on aika rajattu, jätetty pahimmat kohdat piiloon. Korostettu keittiön hyviä kohtia, mutta ei siinä mitään. Kauniita keittiöitähän (tai osia) on ollut.
Toiset vaan jaksaa pitää kodin siistinä jatkuvasti. Meillä ainakin on tip top kunnossa aina koti.Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:No se on tätä palstameininkiä se!
Sama kuin se, et laitetaan itsestä kuva ja nolostellaan kamalasti, kun "olen niin läski ja ruma ja ja.." johon toiset sitten saavat sanoa, et sinähän olet kaunis kuin mikä!!
TODELLA harvoin nähnyt täällä mitään aitoa kuvaa.
Kuvia on vain puunatuista kodeista/mammoista ja sitten kirjoitetaan vielä vaikka siihen et "meillä on aina tällaista"...heh...ihan ku pikku lapset...
Mut ei se mitään kun sen tietää.
mä voisin kans laittaa....toin muutamat vaatteet vintiltä alas ja kävin niitä läpi. Tämä projekti vielä keskenAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitäisköhän mun taas pistää kuvat mun vaatehuoneprojektista B)
Niinpä. JA sitten ne jotka ei tosiaan voi kehua vaan suurennuslasin kanssa haetaan jotain vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on vain tuollainen tapa. Ei kukaan pääse kiinni.
"Hei sinulla on kaunis pusero." "Noo, tämä nyt on vaan tällainen vanha riepu, hih."
(Kissojen ja koirien kanssa etsitty boutique-vaate.)