Hakutulokset

  1. T

    Kun TAAS vaimo pettää.

    Kerronpa tässä oman juttuni. Olen ollut naimisissa 6 vuotta ja nyt on tullut eräänlainen kyllästyminen. Toki on ajoittain ollut ennenkin, mutta nyt voisin sanoa olevani ihastunut erääseen mieheen. Mitään ei ole vielä tapahtunut, mutta merkit ovat ilmassa. En tosiaankaan halua olla mikään...
  2. T

    just meni kesken

    Olen pahoillani, mene lääkäriin näkevät heti tilanteen. Tsemppiä ja jaksamista :hug:
  3. T

    Jaksaiskohan saunan jälkeen vielä vatkata muutaman munan...

    ...minä leivoin juuri laihduttajan unelman ...suklaakakun johon meni 300g suklaata ja saman verran rasvaa, herkutellaanpa sillä sitten illalla...Herkkuhetkiä sinullekkin =)
  4. T

    Nettikirppareista, onkohan mua huijattu

    Voikohan noissa nettikirppiksissä käyttää postiennakkoa? En ole itsekkään perehtynyt esim. huutonetin saloihin niin tarkkaan. Sillä konsitllahan ainakin maksat vasta kun saat tavaran.
  5. T

    Salkkareista!

    [ Missä vaiheessa on sanottu, että Kari on paljaalla paiskannu rojut ränniin? ..ei missään mutta jos tulee raskaaksi niin yleinen käsitys ainakin nuorten keskuudessa on että ei ole käytetty ehkäisyä.[b]ajattelen asiaa siis ihan nuorten katsojien näkökulmasta, omani on tietty aivan oma asiani.
  6. T

    Salkkareista!

    Hyvä keskustelu tulikin pelkistä salkkareista B)
  7. T

    puudutus synnytyksessä

    ..ei aina kerkeä puuduttamaan. Minulla repesi viimeisessä suýnnytyksessä, ei sitä edes siinä vaiheessa tunne. Puuduttavat sitten kun ja jos joutuvat ompelemaan. Välilihan leikkauksessa on yhdessä synnytyksessä kyllä puudutettu, ei kovin kivaa kun joutuu "odottamaan" että puudutetaan
  8. T

    Salkkareista!

    ..juuri sen takia että nuoret tajuaisivat että ilman ehkäisyä voipi saada Hiv.n. Kyllä mun mielestä pitäisi ajatella jo lastakin ja kumppania jos sairastaa Hiv.tä ettei ainakaan sitä jatka...anteeksi vaan mutta tämä on minun mielipiteeni, jokaisella SAAolla omansa. Piste
  9. T

    Salkkareista!

    ..ei minulla heitä vastaan mitään ole, ihmettelin vaan miten annetaan esimerkkiä esim.suojaamattomasta seksistä yms, perheohjelma kun on kumminkin (ainakin esitysajan kannalta) kyseessä. En todellakaan tarkoittanut että kaikki mainitsemasi joutuisivat eristää jonnekkin...olen kyllä todella...
  10. T

    MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

    Hei pitkästä aikaa....sorry en sitten päässytkään tapaamiseen tuli yllätysvieraita appia ja hänen vaimo. Voi kun teille tuli vähän kiloja odotusaikaan, mulle tuli vaan 26 kg, vielä 6 kg olisi pudotettavana...niistä en ota näin kesän kynnyksellä suurta stressiä. Minulla on 4 poikaa joista...
  11. T

    jehovat hel.vet.tiin , näin ne sanovat meille muille:

    ...jehovan paljastajat voivat ajatella ihan mitä lystäävät...jokainen omalla tavallaan..
  12. T

    Kuka voittaa euroviisut tänään?

    Suomi on muuten ihan oikeasti ennakkosuosikki....lupasin olla ilman karkkia juhannukseen saakka jos teräsbetoni voittaa....
  13. T

    Salkkareista!

    tosi hyvää esimerkkiä jos on raskaana ja kantaa hiv.tä :x
  14. T

    MARRASKUISET 2007 TOUKOKUU

    Meillä löytyy hiuksista repijä, naaman puristelija, sylissä kulkiessa yrittää tarttua kaikkeen mahdolliseen kiinni. Poika sai vappuna hampaan, kylläpä olikin kovan kiukuttelun takana. Nyt työntää aivan päätään ravistellen suuhun kaiken minkä saa käsiinsä. Kulmassa on pahkura, varmaan uutta...
  15. T

    Minkä kokoisia vaippoja teidän 4 kk vauvat käyttää?

    meillä on liberon 4 koko ollut 4 kk alkaen(ikää on nyt 51/2kk), seuraavaksi varmaan ostan jo 5 kokoa koska vesseli painaa 10 kg
  16. T

    mitä teette kun elämä käy tylsäksi?

    sama juttu..käyn lukemassa toisten juttuja kun alkaa tylsistyttää. Itselläni on aika ajoin kanssa aikas tylsää vaikka vauva onkin ihana. Jotenkin tuntuu välillä että seinät kaatuvat päälle... Onneksi on ollut niin hienoja ilmoja että olen lähtenyt meren rantaan kävelemään kun alkaa tympimään...
  17. T

    Mitäs tekisit? Asuntolainasta.

    Pelottelevat että lama on tulossa...älkää ostako jos vaan mahdutte entiseen. Tosi hienoa jos saatte laina-ajan noin paljon lyhenemään...mulla alkaa elokuussa kh.lla kituuttaminen....
  18. T

    h&m:n tossut

    Ostin pojalleni (5kk) tuommoiset tossut kun ei ihan sukkasillaan viitsi kauppaan ottaa. Niissä on kumipohja, ei ole liukas. Mutta ei ne kyllä juurikaan tue kävelemään opettelevan jalkaa, kumminkin tarvitsee pikku jalka tukea ympärilleen ettei muljahda eikä myöskään vääristy nilkat. ehkä...
  19. T

    *MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*

    puolen päivän aikoihin??? Kerkeää kauppaan vielä sen jälkeen jos on tarvetta =)
  20. T

    Mitä mieltä olette nykyään muodissa olevista

    Käyttäköön vaan kelle sopii. Se on teinimeinikiä jos niihin ahtautuu niin että makkarat roikkuu sivuilla ja on vetästy vielä makkarankuori paidaksikin. Onhan kulutetut farkut todella hyvännäköisiä...harmi kun on synnytyksestä vielä 7 kg pudotettavana niin eipä tarvii haaveilla...

Yhteistyössä