Salkkareista!

  • Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti
Jane Doe
No ainakin se Olga Koskikallio on oikeesti raskaana (vai onko se jo saanutkin vauvan,, en tiiä), että eiköhän niiden oo vähän pakko kehittää Noorakin raskaaksi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Nyt kysyy tietämätön: Jos (tai kun) Noora on raskaana, onko Karin ollut pakko saada myös HIV? Kun siis ehkäisy on pettänyt ja... siis mä en tiedä, miten helposti HIV tarttuu.
Ei pakosti, eikä välttämättä kovinkaan todennäköisesti, jos kondomissa on ollut siittiön mentävä reikä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Nyt kysyy tietämätön: Jos (tai kun) Noora on raskaana, onko Karin ollut pakko saada myös HIV? Kun siis ehkäisy on pettänyt ja... siis mä en tiedä, miten helposti HIV tarttuu.
kotikadussa ei ainakaan tarttunu kimmolta sille lauralle vaikka lapsenki saivat =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Nyt kysyy tietämätön: Jos (tai kun) Noora on raskaana, onko Karin ollut pakko saada myös HIV? Kun siis ehkäisy on pettänyt ja... siis mä en tiedä, miten helposti HIV tarttuu.
Kotikadussa oli se laura ja kimmo. Kimmolla oli HIV mut se ei koskaan tarttunu lauraan vaik niil oli yhteinen lapsikin ja vuosia yhessä.
Että ei välttämättä tartu.
 
..ei minulla heitä vastaan mitään ole, ihmettelin vaan miten annetaan esimerkkiä esim.suojaamattomasta seksistä yms, perheohjelma kun on kumminkin (ainakin esitysajan kannalta) kyseessä. En todellakaan tarkoittanut että kaikki mainitsemasi joutuisivat eristää jonnekkin...olen kyllä todella suvaitsevainen ihminen homoja ja somaleja tunteva :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaGubben:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutikki71:
tosi hyvää esimerkkiä jos on raskaana ja kantaa hiv.tä :x
Jaaha, siis jos sairastuu hiv:n ei enää saa "tehdä" lapsia. Millälailla tuo yhdistelmä(hiv+raskaus) sinusta on huonoa esimerkkiä? :headwall:
..juuri sen takia että nuoret tajuaisivat että ilman ehkäisyä voipi saada Hiv.n.
Kyllä mun mielestä pitäisi ajatella jo lastakin ja kumppania jos sairastaa Hiv.tä ettei ainakaan sitä jatka...anteeksi vaan mutta tämä on minun mielipiteeni, jokaisella SAAolla omansa. Piste
 
mie
minulle selvisi aika vasta, että hiv ei tartu aina yhdynnässä. siis luulin, että se tarttuu 100%todennäköisyydellä aina toiseen,mut se todennäköisyys oli jotain 20%luokkaa jos oikein muistan. ei nyt aivan asiaan liittyvää mut oli pakko sanoa.
 

Yhteistyössä