Hakutulokset

  1. H

    Kuopio huhuu!!

    ja täällä olis 25v kotiäiti, jolla poika pian puolitoista vuotias ja toinen tulossa syksyllä. Asumme Petosella Pelastusopiston lähellä. Seuraa kovasti kaipailemme poitsun kanssa.. Olen huumorintajuinen, tavallinen tyyppi joka ei kuuraa lattioita hullunlailla eikä turhista nipota.. :kieh: saa...
  2. H

    Kuopio!!

    Moi! Meillä on reilu 1v poika ja odottelen toista elokuussa saapuvaksi.. =) Asumme Petosella ja päivät on välillä tooooosi pitkiä kahdelleen... Joten seura olis paikallaan, kun kavereitakaan ei täältä ole. :/ Olen huumorintajuinen ja iloinen tyyppi, perheessämme on myös koira. En...
  3. H

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    voi, pahoittelut tippuneille, erityisesti Metsätähti.. :'( :hug: voi itku, enpä olis toivonut kellekään käyvän noin.. Mullakin tuulimuna oli ihan tavallisen raskauden oloinen; samat oireet (oli voimakkaampi väsy kuin mitä esim. tässä raskaudessa), testiin tuli vahvat viivat, kaikki oli...
  4. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    moro pitkästä aikaa! ei oo ollu aikaa kirjotella aikoihin, vaikka mitä ollut.. Pahoinvointi alkaa kuitenkin helpottaa ja väsymys tullut tilalle. Lisäksi mielitekoja ja supisteleekin jo kipeästi!! Ei oo kivaa, kun ei voi tehdä paljon mitään kun selän kautta masuun ottaa.. :| Neuvolassa...
  5. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    esmeralda: minulla on sitä pelkoa/mietintää, että jääkö esikoinen nyt jostain paitsi, kun tulee toinen ja että miten hän asian kokee ym ym.. Rakkautta varmaan molemmille riittää, mutta entäs kun ei syliä saakaan juuri silloin kun haluaa, kun pitääkin imettää vauvaa ym.. En tiiä, onko ihan...
  6. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Olivia: :'( :hug:
  7. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Tervetuloa uudet! nopeesti vaan, että ei kysytä tästä kakkosesta sukupuolta, esikoisesta kysyttiin ja nyt halutaan pitää laitokselle asti salaisuutena. Mutta vaikka ei kerrottu silloin esikoisesta sairaalassa, että on poika tulossa, niin he oli silti ottaneet jo sinisen rannekkeen esille...
  8. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Tervetuloa uusille ja onnea paljon!! :wave: Oireista,,, mulle tuli VOIMAKKAAT oireet vasta tuossa rv 7+, joten nou hätä, kerkee ne tulla myöhemminkin teille. Nyt niitä oireita onkin vaikka muille jakaa, yrjöttää 24/7! Hyi että... vaikee olla ees koneella, kun jos jutuissa on jotain ällöö...
  9. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    meillä tärppäs esikoinen ekasta kierrosta, ja kakkonen toisesta kierrosta =) (kolmonen sitten varmaan kolmannesta jne.. :laugh: ) Mullakin alkoi synnytys nopeasti ja voimakkaasti kerralla, sanoivat että seuraavalla kerralla samantien hospitaaliin pitää mennä, että seuraavat tulee YLEENSÄ...
  10. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Elämänilo: mulla oli tuulimuna se raskaus. Ensin menin ultraan joskus rv5 ja siellä ei näkynyt mitään. Siis kohtu oli laajentunut ja se ontelo näkyi, mutta sisällä ei ollut mitään eikä ketään. No siinä sitten sovittiin, että saan ajan kolmen viikon päähän, et jos on niin alussa, että ei oo...
  11. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    elämänilo: varaa aika lääkärille, sanot, että on vuotanut jo useampia päiviä vähä ja pelkäät, että onko joku tulehdus vai mikä? Kyllä niiden pitää ottaa. Neuvolan kautta ei myöskään meillä näin alussa varsinkaan vielä tuollaiset järjesty vaan ihan tk:hon pitää soittaa. Mulla oli tokassa...
  12. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Kiitos onnitteluista! :heart: Siiri S: mulle voip muuttaa sen lasketunajan sinne 26.8. tuntuu hassulle olla täällä syyskuisissa, kun tuo tuonne elokuulle nyt meni, mutta en mä oikein ossaa ajautua enää tuonne elokuisiinkaan, joten huolitteko te mut edelleen tänne..? :attn:
  13. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Elämänilo: :hug: toivottavasti se ei olis mitään!!!!! ite tulin just ultrasta ja ihanaa, kaikki oli hyvin! sydän sykki villisti, viikot 8+1 ja la:n voi muuttaa 26.8. pysyisin silti täällä syyskuisissa, jos sopii...? :wave: kun esikoinenkin meni reilusti yli, niin todennäköisesti tämäkin...
  14. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Metsätähti: toivottavasti pääset sinne labraan ja kaikki on ok =) hemuli: ekassa neuvolassa on muistaakseni ainakin virtsanäytteen antaminen, paino, hemppa, verenpaine, sitten tehdään ja täytellään papereita ja tietoja. Neuvolatäti kertoo oleelliset asiat alkuraskaudesta ja tulevista...
  15. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    voi, rakkaimpani, pahoittelut!! :'( :hug: metsätähti, jospa se ei tarkoittais mitään? onkos teillä siellä (joo, mä en tiiä kun en oo siellä tarvinnut kyseisiä palveluja.. ;) ) mahdollisuutta saada lähetettä varhaisultraan? jos sanot neuvolassa, että et tiiä mistään mitään, että milloin on...
  16. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    metsätähti: kiitos kysymästä, ilta meni hyvin. Käytiin kattomassa Rööperi. Oli ihan ok, mutta niin julma ja silleen ... karu. Tälläiselle herkkikselle joka on vieläpä raskaana, niin vähän väliä kyyneliä sai kuivata silmistä.. Sitten mentiin Rossoon ja ruoka oli ihan jees, kanapastaa. Kotiin kun...
  17. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    metsätähti: meilläkin on menossa poika hoitoon mun äidille yöks. Me meinataan mennä leffaan ja syömään, romanttista eikös vaan.. =) Raskis vaan antaa tuota poikaa hoitoon, ikävä iskee kun kattelee sen leluja ja tavaroita.. :'( vaikka se on hyvissä käsissä ja ihan lähellä ja haetaan aamulla...
  18. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Paljon uusia, tervetulloo ja onnea!! :wave: Pienisienikin on tulossa KYSsiin pukkaamaan, jee, kohta tunnetaan kaikki jotka sinne syyskuussa tulee poksumaan.. :D Kiva juttu!! Mulla koko ajan kamalan kylmä ja varsinkin iltaisin.. siis ihan kauheeta kun täysi vaatetus päällä pitää mennä...
  19. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    musta taas syysnassukat kuulosti hauskalta!! tai syyspylleröt =) mut puhvelit on ok, mut kun pieniä vauvvoja on tulossa, on vaikee yhdistää päässä vauvat ja puhvelit.. :ashamed: :kieh:
  20. H

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat

    Tervetuloa uusille!! :heart: metsätähti, saako udella, mistäpäin olet kun meillä on sama synnäri? voit laittaa vaikka yv:tä, mutta jos et halua kertoa, niin ei se mitään. =) Mulla elämäntilanne aikaisempaan elämääni nähden on tässä vajaassa kahdessa vuodessa muuttunut niin paljon...

Yhteistyössä