Hakutulokset

1. Pirpanamama

Keitä vielä hereillä? :)

hereillä
  2. Pirpanamama

kuinkas muilla?

saatiin 28 pv eli noin viikkositten rota-rokote ka ne muut kaksi. sillon nousi illalla pieni kuume ja poika nukkui oikeastaan koko päivän. nyt on ollut tänään kakka ripulia ja vihreää. voikohan tulla vielä rokotteesta? on myös nyt flunssainen. mites muilla rotan jälkeen? tuliko oireet heti...
  3. Pirpanamama

hiuspidennysten omistajille kysymys

käy ostamassa leveä kankainen hiuspanta. ja kiharra auki jäävä osa.
  4. Pirpanamama

Pari askartelukuorta jälleen tarjolla !!

Heissan! et arvaa edes miten pelastit mun päivän!! kiitoskiiiitoskiiitooos!! tuhannesti kiitos!! kirje tuli tänään enkä malta odottaa et pääsen kimppuun!! ihania!! kiitos vielä! tipuin eilen rappusista ja olen kotona vangittuna ja kun meinaa aika käydä pitkäksi saan tehdä kaikkea kivaa, kiitos...
  5. Pirpanamama

ILMAJOKISET MAMMAT!!!Ja mammoiksi luokittelemattomat :)

Pirpanamamma kööreineen kerää kipsujaan ja kapsujaan lapsiaan ja ukkoaan ja suuntaa nokan kohti Ilmajokea ja seuraa kaipaillaan! Vielä hetken kotoäitinä kohta alkaa työt muttei se saa estää juuri meitä sinua ja minua olemasta ystäviä ja tapaamasta toisiamme! Rohkeasti yhteyttä ja löydetään uusia...
  6. Pirpanamama

Tatskasta

suojeslusenkeli ideaa piirretään parhaillaan ja se tulee syksyllä lapaan,kiitos ideasta vielä kerran :flower:
  7. Pirpanamama

Tatskasta

=)
  8. Pirpanamama

Tatskasta

tuommoiseen päädyin :)
  9. Pirpanamama

Tatskasta

http://irc-galleria.net/view.php?nick=PIRPANA-77
  10. Pirpanamama

Tatskasta

Vaihtoehtoisesto sydän tribaali käsivarteen nyt löysin pari hyvää idea :whistle:
  11. Pirpanamama

Tatskasta

Katsotaan mihin päädyn huomenna on aika 16:00 ja kuinka nahka kestää tuonkin taas :)
  12. Pirpanamama

E-P:n mammat

hiiop
  13. Pirpanamama

Mä lähen tuon junnun kanssa keskustaan kohta pian käydään kahvilla seurahuoneella ja siinä palloillaan,haluaako joku tulla seuraksi? :)
  14. Pirpanamama

Mä olen muuttanut tänne vuosi sitten ja en ole jaksanut/kyennyt ettiä kavereita kun oli raskas ja vaikea odotusaika ja siihen päälle synnytyksen jälkeinen masennus,nyt ootan että saan kavereita ja uusia tuttuja :) :wave:
  15. Pirpanamama

mitä voisin tehdä? Surullista kysyttävää :(

Mä olen vähän samassa tilanteessa, meidän vauva vain on jo 8kk ja mun äiti kuoli poikien mamma joka oli liian läheinen varsinkin mun 10 vuotiaalle. Sain pojan puhumaan kun joskus aloin itkeä ja ikävöidä ja avoimesti näytin ikäväni ja tunteeni, meillä ei isommat enää suostu äitin kanssa saunoa...
  16. Pirpanamama

Miten ois joku keskustan kahvila? Mll:n kahvila? Seurahuoneen uus hieno kahvila? Meillä ;) Ei vais ei ihan meillä mut jossain? Tai leikkikentällä keskustassa?siinä seurahuoneen vieressä iso kiva leikkis.
  17. Pirpanamama

Tatskasta

Joo ja tuo idea on mun tyylinenkin herkän rock :) kiitos vaan :flower:
  18. Pirpanamama

Tatskasta

Aivan ihana idea en ois ite keksiny tuo on just mua ja siihen lisään äiti sellasilla vanhanajan kirjaimilla kun mun äidille mä ja pojat oltiin kaikkikaikes ja ei se osannu leipoa eikä neuloa se poltteli röökiä ja ajeli fillarilla pitkin kyliä :)se oli meidän ihanahöpömamma muumimammaks vanhin...
  19. Pirpanamama

Kuinka meitä saman alueen mammoja vois yhyttää? Tehtäis jotaki kivaa? Minäki oon asunu täällä vuoden ja erinäisistä syistä erakoitunut!
  20. Pirpanamama

Mitä työtä alkaa tekemään kotona?

palkkaa opiskelija tms. nuori myymään toreilla ja turuilla :)

Yhteistyössä