tatuointiin
En löydä tatuointien merkityksistä googlettamallakaan,prkle,kun haluisin omasta elämästä kertovan,äidin kuolemasta,lapsistani esim., vinkkejä mitä vois keksiä? pliispliispliis
Ihana ajatus.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no näätkö omassa mielessä noille vaikka jonkun kuvan?
erilaisia symboleitahan löytyy vaikka vanhoista uskomuksista,jumalista ja taruista.
no kaikessa yksinkertaisuudessaan esim. siivet joiden välissä olisi sydämiä niin monta kuin sulla on lasta. tavallaan siivet ois sun äitisi joka suojelee lapsiasi.
sä voit keksii ihan mitä vaan, sen kuvan on jollain tapaa kuvattava sua ja olla sun ittes näkönen...
Aivan ihana idea en ois ite keksiny tuo on just muaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no näätkö omassa mielessä noille vaikka jonkun kuvan?
erilaisia symboleitahan löytyy vaikka vanhoista uskomuksista,jumalista ja taruista.
no kaikessa yksinkertaisuudessaan esim. siivet joiden välissä olisi sydämiä niin monta kuin sulla on lasta. tavallaan siivet ois sun äitisi joka suojelee lapsiasi.
sä voit keksii ihan mitä vaan, sen kuvan on jollain tapaa kuvattava sua ja olla sun ittes näkönen...
"Hapanimelää porsasta"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tai sitten ihan esim. kiinalaisilla merkeillä nimet
voi kun ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja Pirpanamama:Aivan ihana idea en ois ite keksiny tuo on just muaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:no näätkö omassa mielessä noille vaikka jonkun kuvan?
ja siihen lisään äiti sellasilla vanhanajan kirjaimilla
kun mun äidille mä ja pojat oltiin kaikkikaikes ja ei se osannu leipoa eikä neuloa se poltteli röökiä ja ajeli fillarilla pitkin kyliä se oli meidän ihanahöpömamma muumimammaks vanhin poika sano ja pojat ollu hulluna muumeihin pitää myöhemmin laitattaa muumi
ja kerro jos joskus todellakin otit senAlkuperäinen kirjoittaja Pirpanamama:Joo ja tuo idea on mun tyylinenkin herkän rock kiitos vaan :flower: