Hakutulokset

1. K

11/08 masunkasvattajien murut *loka-marraskuussa*

huomenta kaikille pitkästä aikaa!:) ja oikein hyvää ensimmäistä adventtia! mielessä olette ollut mutta en ole ehtinyt edes käydä lukemassa pitkään aikaan. ihana nyt lukea edes suurinpiirtein että mitä teille kuuluu!:) täytyy lukea vielä tarkemmin tässä jossakin välissä rauhassa. viikon ooon...
  2. K

11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

Huomenta! pitkästä aikaa... oon taas alkanut käydä päivittäin lukemassa teidän kuulumiset (välillä muuton keskellä jäi tosi pitkäksi aikaa) mutta tää oma kirjoittelu vaan tahtoo jäädä... tosiaan ostettiin oma talo ja on nyt kohta kuukausi asusteltu. tälläinen 100neliöä ja 4makuuhuonetta ja...
  3. K

11/08 masunkasvattajien murut *toukokuussa*

Huomenta tosi pitkästä aikaa!! :) Jos mut joku vielä muistaa.. on tää kirjoittelu jäänyt ja itseasiasssa lukeminenkin tosi vähiin viime kuukausina. on ollut niin kiirettä ja tää aika tuntuu vaan menevän hurjaa vauhtia. Meille kuuluu ihan hyvää!:) pikku-ukkeli ei oo enää niin hirmu pieni vaan...
  4. K

11/08 masunkasvattajien murut *maaliskuussa*

oho, viimeinen lause jäi kesken... :ashamed: tarkoitus oli laittaa että paljonkohan vois pyytää? yritän eka myydä ihan ilmoituksella yhdessä lehdessä jossa paljon myydään/ostetaan yms. myöhemmin sitten vasta huutikseen, koska ostajalle tulee kuitenkin niin paljon maksettavaa kun asutaan niin...
  5. K

huomenta! täällä oli muutamia jotka osti käytettyinä emmaljungan ceroxit raskausaikana...?? Helmi muistaakseni? kiinnostais tietää paljonko maksoitte niistä?? meillähän on ne ja ajattelin laittaa ne myyntiin. meillä on vuoden 2004 mallia, kesällä 05 ostettu edellisen kesän mallina. väriltään...
  6. K

moi tooosii pitkästä aikaan! ja tervetuloa uusille mukaan! käyn lukemassa lähes päivittäin mutta tää kirjoitelu vaan jää... RD miksi lääkäri halusi kuvata Milkan pään? siis kun kasva normaalisti yms. mistä alkoi epäillä mitään`? meillä viime neuvolassa th yhtäkkiä sanoi että pää kasvanut...
  7. K

4kk neuvola käyty, ikää kyllä jo 4,5kk mutta (ISOJA) mittoja... 9430g, 67,5cm ja pää 45,8cm. että on siinä pojalla kokoa. rota rokotteen toinen osa annettin ja lähi päivinä pitäis tulla kotiin tietoa siitä rokotetutkimuksesta jossa teistä tuntuukin moni olevan mukana. mutta nyt hetki omaa...
  8. K

Huomenta! ja mukavaa alkanutta ensimäistä kevät kuukautta kaikille!!:) :heart: meille ei mitään kummempia kuulu, tällaista tavallista lapsiperheen arkea. yöt on yllätykseksi pysynyt yllättävän hyvänä, syö 1-2kerta yössä ja on öitä ettei tuttia tarvi laittaa ja joskus kerran tai kaks...
  9. K

11/08 masunkasvattajien murut *helmikuussa*

vauvojen mitoista... tuon ripulin takia on käyty noilla punnituksilla aika tiheään niin meillä se oikea jättiläine kasvaa... viime perjantaina oli mitat seuraavat... 8845g ja 66cm ja tuli siis tänään 4kk. vertasin esikoiseen niin hän ollut 7kk iässä saman painoinen (ja sentin pidempi mitä tämä...
  10. K

Huomenta! Laitanpas piitkästä aikaa meidänkin kuulumisia (vaikka ei kyllä mitään erityistä kuuulu!) käyn kyllä lukemassa täällä päivittäin mutta ei vaan tuu kirjoiteltua. täällä on vähän sairasteltu, isommalla flunssaa ja pienemmällä maha on ollut tosi sekaisin, luulin eka taudiksi mutta...
  11. K

moi! korppinen ilmoittautuu!! kiirusta tahtoo pitää niin kirjoittelu jää. nyt on kyllä kiire ollut koko tammikuun sitä kun meille (/mulle) tuli hirvittävä kyläily into ja on kyläilty oikein sydämmemme kyllyydestä ja kotona käyty lähinnä vaan pyörähtämässä. ei montaakaan kokonaista päivää olla...
  12. K

11/08 masunkasvattajien murut *tammikuussa*

meillä ol 3kk neuvola. mitat 7900g ja 64cm eli ruokaa on saanut... pitää mennä!
  13. K

huomenia! täällä pikkumies nukkuu vielä isinsä kanssa, esikoisen kanssa katselaan lastenohjelmia. olin eilen kaverini kanssa pizzalla, lähdetiin ysin aikaan ja kotiuduttiin puolen yön aikaan. sitten oli niin kiva istuskella miehen kanssa että nukkumaan meno venähti 1.30 ja nyt armoton...
  14. K

tietämätön nukkumisesta ja unen määrästä... tuo teidän neiti kuulostaa niin meidän esikoiselta!! tuon unen määrän suhteen! meillä esikoinen kyllä nukkui yöllä kylläkin parin tunnin pätkissä, mutta nukkui silti sen 9-10tuntia yhteensä, mutta päivisin nukkui puolen tunnin pätkissä tuonne puoli...
  15. K

moi! olipas Keijun Leevi niin ison pojan näköinen!:) oli niin tomerasti ja tukevan näköisesti pää tosi korkealla. :) mä käyn lukemasa kanssa vähintään kerran kaks päivässä täällä, mutta jotenkin tuntuu ettei vaan oo kirjoitettavaa niin jää sitten kirjoittelematta. täällä näyttää mittari...
  16. K

moi! ekanakin, Jenny A:lle suuren suuren onnittelut kihlautumisen johdosta!:) mistähän kaikesta olette puhuneet... soseista ainakin! tarkoitukseni on tehdä ne aika pitkälti itse, hedelmä ja marjasoseet ostan, mutta "suolaiset" soseet on tarkoitus tehdä itse. esikoiselle tein kaikki...
  17. K

huomenta! täällä katsellaan esikoisen kanssa aamun lastenohjelmia kahvikupposen kera, Veikka vielä nukkuu. nukahti illalla kympiltä ja on kaks kertaa syönyt yön aikana ja vielä nukkuu. jospa nyt sais nukkumaan jatkossakin noihin aikoihin, kun tavallisesti se nukahtaminen menee lähemmäs 24 ja...
  18. K

Huomenta! Anzkuli onpas teillä ihanan selkeä rytmi jo nyt!:) helpottaa kummasti elämää. itse oon ajatellut että kun elämä palautuu taas normaaliksi jouluhulinoiden (kyläilyiden, kulkemisien yms) jälkeen niin pitäis yrittää saada päivällekin jonkinlainen rytmi. yöt menee tosi hyvin, viime yönä...
  19. K

jatkanpas vielä samaan tien kun maassa oli rauha ja manu vielä näkyvissä....:) uudenvuoden lupauksista oli ollut kai puhetta jossain vaiheessa. meillä alkoi laihdutus. mulla tavoitteena 15kg ja miehellä kai n.12kg ja juhannukseksi pitäisi urakan olla ohi... nyt odottelen intoa pursuen että...
  20. K

huomenta! meillä aletaan olemaan vihdoin terveitä! itsellä viimeinen päivä lääkekuurista menossa. itsellä meni astma pahaksi ja esikoiselle tuli korvatulehdus, hän oli kuumeessa 5pv, minä 3pv. vauveli on ainut perheessä joka ainakin (koputtaa puuta...) selvisi ilman tautia. lääkäri meinasi...

Yhteistyössä