Moikka! Huhuh! Hetken rauha kun annoin tytölle mun kortti- ja kirjekuorivarannot tuohon lattialle (tai siis repi ne mun kirjotuspöydän kätköistä, enkä ottanu pois...
) Ainakin vielä kauniisti leikkii repimättä ja laittaa kortteja isoon kirjekuoreen
Vaikkakin päiväuniaika koittaa 12:30 eli just! (Mies on määränny tarkat ajat, ja toimii, kumma kyllä...) Paitsi että yöuni jäi nyt vaan 10 tuntiin viime yönä...
Miten paljon teillä nukutaan keskimäärin vuorokauden aikana? Meillä yleensä n. 13-14 tuntia, aika vähältä tuntuu... Tänään ei sit taida tulla sitäkään.
Meillä on iltapäivällä suomalaisten perhepikkujoulut, kivaa päästä puhumaan suomea!
--- Nyt tyttö nukkumaan ja jatkaa ---
Sinne jäi ku kivi... peppu pystyssä
Tänään tietty vetää oikeen kunnon päikyt, kun ois ne "juhlat". Mies on ollu helisemässä kun on nyt nukkunu vaan 40-45 minsaa päivisin, ei jää oma aikaa oikeen hälle. Paitsi nyt on kyl "omalla ajalla" jossain konsertissa toises kaupungissa.
Mä koitin eilenki kirjotella, mutta ei se mun juttu tullu tänne :$ Mut luen aina joka päivä!
Meillä
juodaan nokkamukista kotona, taikamukista reissussa ja tissistä amuin-illoin. Tuttipullot on pois, mut tutit öisin käytössä. Välil tyttö käy ryöstääs tutin sängystä ja tulee ilkikurinen ilme naamalla näyttää, että "täs mä vaan lutkutan..." ja sitte juostaan karkuun, ennen ku äiti varastaa tutin pois. Muutenki tykkää karkuunmenoleikeistä ihan hirveesti.
Juokseva Vauva :heart:
Syödään ihan samoin kuin Maikin perheessä
Oon ruvennu taas enempi vetää ruokaa tehosekottimessa pieneks, kun huomasin ettei saanu purtuu kunnolla ja kakassa alkoi olla sulamattomia paloja. Vaiks ekat kulma/poskihampaat on ny läpi, että joutais kai sitä ruokaa vähän pureskellakin. Mut on äitiinsä tullu, et nopiaan vaan syö mahan täyteen ja kaikki menee
Vitsit, eilen kommentoin teidän juttuja, ja nyt en enää muista mitä kaikkea oli!
Teatteris mekin tykätään käydä ja oopperas, saadaan välil lippuja, kun yhellä tutul on sellanen "kausikortti" oopperaan. Porky & Bess käytiin muistaakseni viimeks kattoos, taisin kyl olla viellä raskaana sillon.
Apua joulu! Mä tartten jonku siivojan tänne, en kerkee siivota itte, kun illat ja viikonloput haluisin viettää tytön kanssa ja kasin jälkeen ku tyttö nukkuu, oon ihan kuitti. En oo yhtään lahjaa ostanu viellä...