Hakutulokset

1. K

11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

Sanse tsemppiä! onpas ikävä että sairastelu alkoi jo noin pienellä. meillä esikoisella oli ahdas kyynelkanava vasemmassa silmässä ja rähmi lähes vuoden ikään. oli tietysti ihan eri asia, mutta tiedän kuinka inhottava tippoja on laittaa, meillä oli aina silloin tällöin tipat kun meni pahemmaksi...
  2. K

olipas hyvä yö teillä helmi!:) siinä saa itekin levättyä hyvin! meillä myös tosi hyvä yö. 22.30-3.30 ensin ja sitten nukkui puol seiskaan. sama homma täällä että heräsin eka kerran kahdelta odottelemaan toista syömään...
  3. K

Huomenta täältäkin! esikoisen kanssa on noustu tuosa kuuden jälkeen. Joku kyseli tuossa siitä että miten jaksaa/ehtii tekemään kaiken niin yhdyn samaan Helmin ja muiden kanssa, että se vaatii paljon organisointia ja just tuo että lasten myötä oma tehokkuus on noussut huimasti ja teke monta...
  4. K

moi! Luminka kysei hereillä olosta meillä tänään Veikka heräs aamulla seiskalta, nukahti autossa 10min kun mentiin mummulle, mutta laittoi "oikeasti" nukkumaan vasta 11.30 eli oli lähes 4,5 tuntia hereillä. sitten nukkui 2,5h, valvoi 1,5h ja nukkui taas 2h. illalla valvoo yleensä ennen yöunia...
  5. K

HARI MAO voima :hug: toivottavasti cuplaton alkaa tehoamaan! voin vain kuvitella miltä tuntuu kun kaksi itkee kun välillä tuntuu jo niin pahalta yhdenkin masuvaivaisen itku kun ei siihen tahdo mikään auttaa kun masusta on kyse. voimia täältä! olet ajatuksissa! helmille makoisia kahvihetkiä...
  6. K

kirjoitinpas sitten fiksusti mustalla.... sori! :ashamed: nyt tämä poropeukalo poistuu...
  7. K

Huomenta! Olipas Aapeli ihana! niin terhakkaasti pää pystyssä!:) Täällä nuokun pystyssää... Veikka nukkui tapojensa mukaan hyvin (23 nukkuun, söi klo 4 ja nukkuu yhä), mutta yritettiin (tai minä yritin!) taas esikoiselta yövaippaa pois mutta ei se onnistu! päikkärit nukkuu kyllä ilman...
  8. K

äiti88 meillä kun poika kellastui kotona sen jälkeen kun oltiin päästy sairaalasta niin pari kertaa oli tosiaan niin väsy että herättely oli vaikeaa. mun mielestä keltaisuutta tosi vaikea katsoa itse kun näyttää kaikissa valoissa niin eriltä... ja mulle sanottiin että jos eka lapsi on ollut...
  9. K

viekö d-vitamiinit kyvyn/tavan röyhtäistä?!?!? onko muilla samaa ongelmaa. meillä mä unohdin kahtena päivän antaa jekovittia :ashamed: ja ei mitään ongelmia, röyhtäs aina kun nousi pystyyn niin heti ja nyt kun annoin aamulla 3tippaa niin ei oo tullut yhdelläkään syötöllä röyhtäystä ja masua...
  10. K

huomenta! täällä hyvä yö takana, poika nukahti 23.30 tankattuuaan koko illan ja heräs syömään viideltä seruaavan kerran ja on vielä unilla, esikoinenkin heräs vasta seiskalta. ihana yö!:) nukahtamisesta. meillä nukahdetaan yleensä pullolle mutta havahtuu kun röyhtäyttää ja sen jälkeen oon...

Yhteistyössä